Te koop gevraagd / aangeboden

Huib Daniels

Gepost door brouwer 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Huib Daniels

    24 september 2009 14:47
    Ik heb enige schilderijen gehad van ene Huib Daniels. Je komt ze erg veel tegen en het zijn meestal strandgezichten. HET MERKWAARDIGE IS ALLEEN, WIE IS DIE SCHILDER????
    kAN HEM NERGENS TRACEREN EN IK DENK DAN OOK DAT HET UIT CHINA KOMT. MIJN MENING VOOR EEN WAARACHTIGER MENING.
  • Re: Huib Daniels

    01 oktober 2009 21:32
    Ik ben de naam meerdere malen op NLse veilingen tegengekomen en een enkele keer in Belgiƫ.

    Meestal zijn het kleinformaat werkjes van vnl strandscenes met evt spelende kinderen, zeer zelden zijn er ook wel grotere werken te koop.

    Ik denk daarom dat het om een NLse kunstenaar gaat uit de 20ste eeuw en geen Chinees (misschien dat het werk in China besteld wordt, en in NL van een signatuur wordt voorzien?).
  • Re: Huib Daniels

    26 november 2009 12:17
    Martin65 doet het voorkomen alsof hij verstand heeft van Hollandse schilderijen. Waarschijnlijk uit verveling reageert hij regelmatig met een hoop onzin op serieuse vragen.

    Ook nu klopt het niet wat hij schrijft.

    Eerst zegt hij dat het een Hollandse schilder is om vervolgens te vertellen dat het ook wel een Chinees zou kunnen zijn. Als je het niet weet, hou dan je mond.

    Martin....begin eens onder je eigen naam te reageren, maar beter nog...hou er mee op.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.