Te koop gevraagd / aangeboden

Cornelis Brandenburg

Gepost door bevort-brouwer 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Cornelis Brandenburg

    08 maart 2014 14:13
    Ik zoek kleuren etsen alleen van Amsterdam.
    Wie heeft ze en wil ze verkopen.
    Graag van Cornelis Brandenburg eventueel Roodenburg.
    Moeten in goede staat verkeren.
  • Re: Cornelis Brandenburg

    13 maart 2014 15:34
    Beste....

    Ik heb een schilderij van J Bevort te koop. Het is niet gesigneerd, wel overduidelijk Bevort en door 2 veilinghuizen ook aan hem toegeschreven. Het is een stadsgezicht van Amsterdam. Afmetingen 75-65 incl lijst en in perfecte staat. Vraagprijs 800e.
  • Re: Cornelis Brandenburg

    15 maart 2014 12:32
    Hartelijk dank voor u aanbieding maar een ongesigneerd schilderij van Bevort voor 800 euro is wel erg veel.
    Maar toch dank voor u reactie.
  • Re: Cornelis Brandenburg

    15 maart 2014 15:04
    Graag gedaan. Wat vindt u dan realistisch voor een ongesigneerde Bevort? Voor mij zit er idd wat persoonlijke emotionele waarde aan ook. Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik dat wel een van zijn mooiere werken vind. MVG
  • Re: Cornelis Brandenburg

    17 maart 2014 17:54
    Behoud het schilderij als het voor u emotionele waarde heeft.
    U gaat er lang niet het bedrag voor krijgen wat u denkt.
    Bevort en Brouwer gaan al op veilingen weg vanaf 300 euro voor een goed schilderij.
    Geniet er lekker van en misschien als de tijden beter worden kan u het altijd nog verkopen.

    Met vr gr John.
  • Re: Cornelis Brandenburg

    06 januari 2016 18:08
    Mooie ets Cornelis Brandenburg te koop. 50x70. Montelbaanstoren. Epreuve d'artiste. Gesigneerd.
    Ingelijst. Ontspiegeld glas. 64x90. In prima staat.

    Met vriendelijke groet,
    Henk

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.