Te koop gevraagd / aangeboden

Jan Kelderman te koop gevraagd

Gepost door Gerrit Heemskerk 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Jan Kelderman te koop gevraagd

    06 mei 1999 17:16
    Soms liggen ze al jaren op zolder of in de kelder. Wellicht hangt er zelfs 1 in de kamer. Maar er zijn er meer dan van welke schilder ook. Olieverf schilderijen van Jan Kelderman. Ik verzamel ze en wil ze graag kopen. Heeft u er 1. Zend een e-mail naar 1.stamesko@wxs.nl
  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    28 oktober 1999 21:38
    Wij hebben een prachtige J.Kelderman. Twee zeilboten tegen zonsondergang op meer. Prachtige compositie. Doek moet opnieuw worden bespannen, kleine beschadiging in linnen. Formaat: 50 x 70cm. Zonder lijst.
  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    01 november 1999 19:18
    : Wij hebben een prachtige J.Kelderman. Twee zeilboten tegen zonsondergang op meer. Prachtige compositie. Doek moet opnieuw worden bespannen, kleine beschadiging in linnen. Formaat: 50 x 70cm. Zonder lijst.
    Ik heb interesse.
    Wil graag uw prijs weten, en eventueel een photo zien, digitaal.
  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    20 november 1999 10:33
    : Wij hebben een prachtige J.Kelderman. Twee zeilboten tegen zonsondergang op meer. Prachtige compositie. Doek moet opnieuw worden bespannen, kleine beschadiging in linnen. Formaat: 50 x 70cm. Zonder lijst.

    Wat is uw prijs voor dit schilderij.
  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    29 januari 2000 21:59
    : Soms liggen ze al jaren op zolder of in de kelder. Wellicht hangt er zelfs 1 in de kamer. Maar er zijn er meer dan van welke schilder ook. Olieverf schilderijen van Jan Kelderman. Ik verzamel ze en wil ze graag kopen. Heeft u er 1. Zend een e-mail naar 1.stamesko@wxs.nl
  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    Bakkum
    13 maart 2000 17:48
    Keldermannen te koop op www.veiling.com bij 'kunst'
    Zoeksleutel: kelderman
  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    21 maart 2000 13:50
    : Soms liggen ze al jaren op zolder of in de kelder. Wellicht hangt er zelfs 1 in de kamer. Maar er zijn er meer dan van welke schilder ook. Olieverf schilderijen van Jan Kelderman. Ik verzamel ze en wil ze graag kopen. Heeft u er 1. Zend een e-mail naar 1.stamesko@wxs.nl
    Ik ben in het bezit van 4 doeken van J.Kelderman nl:
    Vaas met veldbouquet (70x50)
    Straattafreel (Parijs?) (50x40)
    Havengezicht met toren (50x40)
    3 vogels op tak (40x30)
    Alle in goede staat.
    Eventueel dig.foto's op aanvraag
    Bod gevraagd.
  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    04 april 2000 13:36
    : Soms liggen ze al jaren op zolder of in de kelder. Wellicht hangt er zelfs 1 in de kamer. Maar er zijn er meer dan van welke schilder ook. Olieverf schilderijen van Jan Kelderman. Ik verzamel ze en wil ze graag kopen. Heeft u er 1. Zend een e-mail naar 1.stamesko@wxs.nl
  • Re: bod gevraagd J Kelderman.ZIJN ZE NOG TE KOOP ???

    12 april 2000 13:21
    Indien de schilderijen nog te koop zijn zou ik graag de foto's willen ontvangen om indien het interessant is een serieus bod te doen
    Met vriendelijke groeten
    H.B. Smits
  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    09 mei 2000 12:48
    Ik heb een schilderij "stadsgezicht" Parijs
    In lijst en zeer goede staat
    Wat is het u ongeveer waard?
  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    10 augustus 2000 14:43
    : Soms liggen ze al jaren op zolder of in de kelder. Wellicht hangt er zelfs 1 in de kamer. Maar er zijn er meer dan van welke schilder ook. Olieverf schilderijen van Jan Kelderman. Ik verzamel ze en wil ze graag kopen. Heeft u er 1. Zend een e-mail naar 1.stamesko@wxs.nl
    Ik heb voor u een mooie Kelderman te koop. Bent u nog geinteresseerd? Het gaat om een olie op doek werkje van 50h x 40b met een voorstelling van een Parijse straatscene. Het doek is in goede staat en gesigneerd 'J Kelderman' en 'Paris'. Ik ben niet in het bezit van de techniek om u een digitale foto te sturen. Ik zou wel eens -als ik in de buurt- ben van de Keizersgracht met een foto lang kunnen komen. Het doek moet (vaste prijs) fl. 125,= kosten. Mail: tonprast@hotmail.com
  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    10 september 2000 15:50
    : Soms liggen ze al jaren op zolder of in de kelder. Wellicht hangt er zelfs 1 in de kamer. Maar er zijn er meer dan van welke schilder ook. Olieverf schilderijen van Jan Kelderman. Ik verzamel ze en wil ze graag kopen. Heeft u er 1. Zend een e-mail naar 1.stamesko@wxs.nlHallo....
    Ik ben op het internet uw vraag naar schilderijen van Jan Kelderman =
    tegen gekomen, ik heb een olieverf van hem van de schreierstoren in =
    amsterdam ong. 30/40 x 40/50, graag zou ik willen weten wat het waard is =
    en heeft u interesse in deze. Wel weet ik wat mijn vader in der tijd =
    betaald heeft.
    m.v.g. W.M. Frie

  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    03 november 2000 14:43
    Ik heb een schilderij van J. Kelderman: een havengezicht met centraal een toren, rechts bebouwing en links (vissers?)schepen. Prachtig van kleur, mooie lucht, de schilder is niet zuinig geweest met verf. Er zit ergens een gaatje in het doek, maar dat is aan voorzijde niet of nauwelijks te zien. Formaat circa 50 x 40 cm (liggend).Ik wil er vanaf voor een redelijke bedrag, te weten ƒ 100. Graag uw reactie.
    Henk Weltje
  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    27 januari 2001 10:06
    te koop cola automaat jaren 50 uit usa en een eetrack wisselaar tel 06-20949312
  • Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

    10 juli 2011 11:05
    ik heb nog een jan kelderman schilderij hangen , is hier interesse voor , zoja , wat wil je er voor geven ?


Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.