Te koop gevraagd / aangeboden

Hollandse schilderijen te koop gevraagd

Gepost door G. Stamesko 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    29 februari 2000 17:41
    Te koop gevraagd, olieverf schilderijen van: J. Kelderman, E.J. Ligtelijn,
    L. v.d. Pol, H.J. Frese, J. Korthals en
    J.H. Kaemmerer, C. Bouter, C. Verschuur.

  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    19 maart 2000 22:47
    Ik heb een schilderij van J.Kelderman. Landschap met boerderij, waarbij boer "puntert" op het water.: Te koop gevraagd, olieverf schilderijen van: J. Kelderman, E.J. Ligtelijn,
    : L. v.d. Pol, H.J. Frese, J. Korthals en
    : J.H. Kaemmerer, C. Bouter, C. Verschuur.

  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    30 juni 2000 04:42
    : Ik heb een schilderij van J.Kelderman. Landschap met boerderij, waarbij boer "puntert" op het water.: Te koop gevraagd, olieverf schilderijen van: J. Kelderman, E.J. Ligtelijn,
    : : L. v.d. Pol, H.J. Frese, J. Korthals en
    : : J.H. Kaemmerer, C. Bouter, C. Verschuur.
    Kunt U ons informatie geven over de schilder C. Verschuur. We willen graag weten wanneer hij leefde an wie zijn leraren waren. Fancy
  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    25 december 2000 15:02
    Kunt U ons informatie geven over de schilder C. Verschuur. We willen graag weten wanneer hij leefde an wie zijn leraren waren. Fancy
    Er is informatie te vinden over C. Bouter (met als alias C. Hendriks, C. Verschuur en C. Willems) in de Scheen. Hieruit blijkt onder meer dat hij geboren is in 1888 in Gouda en overleden in 1966 te Den Haag.
    Hij werkte onder andere namen voor de export naar Amerika en Canada.
    Indien u inmiddels meer informatie heeft vergaard, verneem ik dat graag van u ?
  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    06 mei 2001 12:28
    : : Ik heb een schilderij van O.K.
    Verder ken ik zijn naam niet. Herten, een meer en bergen. Ik woon in Australie.
  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    07 november 2005 17:15
    Ik bezit een olieverf schilderij voorstellende een lezende vrouw en gesigneerd E.Ligtelijn. dit schilderij is te koop.
  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    07 november 2005 17:19
    ik heb een olieverf schilderij voorstellende een lezende vrouw en gesigneerd door ]E. Ligtelijn. dit schilderij is te koop.
  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    09 december 2006 17:15
    wij hebben een schilderij van C. Verschuur te koop.
    Het betreft een landschap met een boerin bij een een waterput met een kudde schapen en een bomenrij op de achtergrond.
  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    15 december 2008 20:51
    Ik ben in het bezit van een in prima staat verkerend olieverfschilderij van Jan Kelderman in een passende lijst.
    Het doek (zonder lijst) is 40x30 cm en toont een aantrekkelijk stadsgezicht van Amsterdam ( het Stokvishuis ?),gracht en boten.

    Het doek is verkocht.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/12/2008 21:11 door rvwaard.
  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    17 januari 2009 14:49
    we hebben een schilderij in prima staat (doek 44x54) inclusief lijst maat 58x68 - zie foto

  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    11 maart 2009 15:38
    ik heb uit erfenis twee schilderijen gekregen, nl.
    het eier meisje en d genneperwatermolen in eindhoven,geschilderd door l.v. gemert
    wil deze verkopen



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/03/2010 19:30 door smul.
  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    03 april 2009 23:03
    ik heb een stads gezicht van adam denf 18de eeuw in de kelder en een stukje stads van j de hengst ook in de kelder ik wil ze ver kopen maar kan geen foto plaatsen
  • Re: Hollandse te koop

    03 april 2009 23:15
    ik heb een stads gezicht van adam denf 18de eeuw in de kelder en een stukje stads van j de hengst ook in de kelder ik wil ze ver kopen maar kan geen foto plaatsen
  • schiderij te koop aangeboden

    19 april 2009 22:18
    wij hebben een schilderij van H.W. veenendaal te koop g.r.112 bij 93 cm .het is te groot voor onze huiskamer .



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2009 21:47 door L v Loon.
  • schilderij te koop aangeboden

    19 april 2009 22:24
    wij willen er nog een paar foto,s bijvoegen



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2009 21:49 door L v Loon.
  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    09 mei 2009 16:15
    geachte heer Wolf,
    Heeft u de stadsgezichten nog?
    Ik ben wellicht geïnteresseerd.
    Stuur mij een email op j.van amstel@hotmail.com
  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    04 juli 2011 16:11
    Voor de geinteresseerden, ik heb een schilderij van cor bouter / verschuur te koop. Voor meer informatie kunt u mij mailen.
  • Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

    04 juli 2011 20:44
    Ik heb een schilderij te koop van J. Kelderman: Dorpsgezicht Oosthuizen (NH) 40x50

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.