Te koop gevraagd / aangeboden

Anton Heyboer

Gepost door Oscar Dragt 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Anton Heyboer

    09 november 2000 14:15
    Ik zoek werken van Anton Heyboer uit alle periodes: Etsen, Schilderijen, Gouaches, tekeningen etc.
    Graag zie ik uw reakties tegemoet. Eventueel ruilen mogelijk. Tevens heb ik verschillende werken van Heyboer te koop.
  • Re: Anton Heyboer

    26 november 2000 15:17
    : Ik zoek werken van Anton Heyboer uit alle periodes: Etsen, Schilderijen, Gouaches, tekeningen etc.
    : Graag zie ik uw reakties tegemoet. Eventueel ruilen mogelijk. Tevens heb ik verschillende werken van Heyboer te koop.

    Ik zou graag willen weten welke werken u te koop heeft en of u weet waar ik op internet erachter kan komen wat de waarde ongeveer is van verschillende werken van Heyboer.
    Bij voorbaat dank.
    Leo van Zijl
  • Re: Anton Heyboer

    26 januari 2001 19:43
    IK heb twee blaauw krijt tekeningen
    van ANTON HEYBOER uit 1949
    Die ooit op de expositie in het
    COBRA MUSEUM amstelveen hingen
    Als u geintereseerd bent
    Kunt u mijn bellen of E Mailen
    R Koeleman
    023 5717759

  • Re: Anton Heyboer

    15 maart 2001 15:27
    Hoi, ik heb twee werken van heyboer tekoop... het is geetst of zoiets.. ik heb digitale foto´s ervan. Deze zijn in zomer 99 gemaakt en nooit uitgegeven... (zei anton tegen mij)
    ik heb ze te koop (een van mij en een van mn zusje) en hij gaat naar de hoogste bieder... ik ga ze binnenkort laten taxeren. Ik hoor wel als je eventueel geinteresseerd bent.
    Groetjes van Hans van der Post

    : : Ik zoek werken van Anton Heyboer uit alle periodes: Etsen, Schilderijen, Gouaches, tekeningen etc.
    : : Graag zie ik uw reakties tegemoet. Eventueel ruilen mogelijk. Tevens heb ik verschillende werken van Heyboer te koop.
    :
    : Ik zou graag willen weten welke werken u te koop heeft en of u weet waar ik op internet erachter kan komen wat de waarde ongeveer is van verschillende werken van Heyboer.
    : Bij voorbaat dank.
    : Leo van Zijl
  • Re: Anton Heyboer

    29 april 2001 12:06
    Heeft u deze nog
    m.vr.gr.
    M.Frey
    : IK heb twee blaauw krijt tekeningen
    : van ANTON HEYBOER uit 1949
    : Die ooit op de expositie in het
    : COBRA MUSEUM amstelveen hingen
    : Als u geintereseerd bent
    : Kunt u mijn bellen of E Mailen
    : R Koeleman
    : 023 5717759
    :
  • Re: Anton Heyboer

    11 augustus 2001 23:38
    Hallo dhr. Dragt,
    Een wat late reactie op uw oproep op museumserver.nl
    Ik heb evt. belangstelling voor uw werken van Heyboer.
    Hopelijk kunt u mij vertellen welke werken u in bezit hebt.
    Zelf heb ik diverse stukken te koop/ruil van andere schilders, waaronder ook van Heyboer.
    Misschien kunt u mij kenbaar maken of u nog andere favoriete schilders hebt, en kunnen wij mogelijk iets voor elkaar betekenen.
    Ik zie met belangstelling uw reactie tegemoet.
    Met vr.gr.,
    Ruud Suidpeel
  • Re: Anton Heyboer

    04 september 2009 15:22
    Geachte,

    Ik heb een foto/ schilderij van Anton heyboer met zijn naam geschreven en die van zijn vrouwen heeft u interesse laat ht even weten betty--boop36@hotmail.com

    met vr gr Brenda
  • Re: Anton Heyboer

    04 september 2009 15:24
    Geachte,

    Ik heb een foto/schilderij van Anton heyboer te koop met zijn naam geschreven en die van zijn vrouwen heeft u interesse laat het even weten betty--boop36@hotmail.com

    met vr gr Brenda
  • Re: Anton Heyboer

    17 mei 2016 12:25
    Kijk eens op www.heyboer-gallery.nl
    Groet
    Gijs

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.