Te koop gevraagd / aangeboden

schilderijen gezocht

Gepost door Kunsthandel Baroque 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • schilderijen gezocht

    18 april 2003 12:21
    Onze kunsthandel is altijd op zoek en heeft altijd interesse in goed werk van grote en kleine meesters. Heeft u iets ter verkoop dan ontvangen wij graag uw mailtje met informatie, het liefst met een foto van het werk en van de signatuur in bijlage.
  • Re: schilderijen gezocht

    04 juni 2003 09:58
    Te koop aangeboden ingelijst paneel van Theophile de Bock, afm. ca. 40 x 27 cm.
    Gesigneerd, voorstellend bostafreel met accent op onderstam en bovengrondse wortelkroon van oude beuk. Dit paneel is in donkere tinten geschilderd in de omgeving van Epe. Door verhuizing iets beschadigd.
  • Re: schilderijen gezocht

    17 augustus 2003 18:38
    olieverf op doek van: Gerrit van Duffelen (1889 - 1967)
    - Magnoliatak in imarikom waarvoor 2 boekjes
    - maat 70 bij 80 in lijst
  • Re: schilderijen gezocht

    21 augustus 2003 11:38
    Geachte heer, mevrouw,

    Bij deze wil ik reageren op uw advertentie. Ik beschik over een artgallery in Ubud, Bali, Indonesie. Wij exporteren schilderijen naar o.a. Nederland tegen lokale (Bali) prijzen. Wij beschikken over zowel, moderne, abstracte en traditionele kunst.
    Wellicht kunnen wij iets voor u betekenen. Onze website is: www.bharatagallery.tk.

    Met vriendelijke groeten,

    Nicoline Dolman
  • Re: schilderijen gezocht

    30 september 2003 10:55
    Ben in bezit van grote collectie pasteltekenigen,olieverfschilderijen,houtskooltekeningen,zeer mooi!
  • Re: schilderijen gezocht

    13 april 2011 09:31
    heb te koop,prachtig olieverf op doek jj vd sande backhuysen.
  • Re: schilderijen gezocht

    18 april 2011 11:14
    Geachte,

    Ik heb een mooie afbeelding van schilder A.Stievermann.Het is een afbeelding van de koningszee.Het is afkomstig van kunsthandel H.de Jong-Bergers.Grote Staat 65 Maastricht. Bij intresse kunt u telefonisch contact opnemen op het volgende nummer: 043-7518603


    Met vriendelijke groet,

    Manfred

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.