Te koop gevraagd / aangeboden

zeeschilder HA Jaarsma

Gepost door Bas 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Re: zeeschilder HA Jaarsma

    15 mei 2004 07:39
    I own a painting by HA Jaarsma showing a fishing boat HD 69 on the sea
    Can you give me an idea of the priceBas schreef:

    > Gezocht schilderijen van de zeeschilder HA Jaarsma

  • Re: zeeschilder HA Jaarsma

    26 april 2007 14:17
    ik zag een advertentie van het schilderij van de dorus rijkers. Mijn vraag is of u deze nog in uw bezit heeft, er een foto van is en wat u er voor wilt hebben.

    Ik weet dat de advertentie gedateert is, misschien heb ik nog geluk.

    MVG

    Stefan Schell
  • Re: zeeschilder HA Jaarsma

    07 september 2008 01:52
    De mrb Dorus Rijkers (I)vaart nog steeds, zie [www.dorusrijkers.nl]
    We hebben een aantal schilderijen van H.A.Jaarsma, o.a. div. van 'de Dorus op weg naar de Lilian'. Frappant zijn de verschillen in deze werken.
    Frappant is ook de slordigheid/vrijheid waarmee Jaarsma de boot zelf schilderde. Terwijl hij deze toch goed gekend meot hebben.
    We zijn zeer ge-interesseerd in andere werken van Jaarsma m.b.t. de mrb Dorus Rijkers (I). Aanbiedingen zijn welkom.
  • Re: zeeschilder HA Jaarsma

    19 augustus 2014 13:34
    Hallo ik heb een schilderij van h.a jaarsma, het is geen zee/schilderij. Maar een landschap / huisje / boompje en bootje rustig water, uit 1954. Het is geschilderd op hardboard. Ik ben op zoek naar mensen die hier in geïnteresseerd zijn.ik zou graag willen weten , wat de naam van dit schilderij is, en evt waarde. Het schilderij is 50x35.
  • Re: zeeschilder HA Jaarsma

    20 augustus 2014 09:26
    Afhankelijk van grootte en onderwerp, brengen zijn zeegezichten bij verkoop tussen de 200 en 300 euro op. Dit kleine landschapje is meer "tekenwerk" en heeft een waarde van enkele tientjes.
  • Re: zeeschilder HA Jaarsma

    15 maart 2017 12:32
    Ik weet niet zeker of er nog steeds interesse is in schilderijen van HA Jaarsma.
    Ik heb een schilderij, zie bijgevoegde foto, in bezit.
    Indien er interesse is hoor ik dat graag.
  • Re: zeeschilder HA Jaarsma

    21 november 2017 23:31
    Ben zelf zeevarende en ben gefascineerd door de levensechte zeven geschilderd door Jaarsma. Heb zelf 5 Schilderijen
  • Re: zeeschilder HA Jaarsma

    06 juni 2018 16:20
    Vanmorgen heb ik een schilderij van H.A. Jaarsma te koop aangeboden. Een zeegezicht dd. 1929. Zie de recente berichten op deze site. Wellicht heeft u interesse, het ineen mooi schilderij, dit zeegezicht. Vriendelijke groet, Piet Nusteleijn.
  • Re: zeeschilder HA Jaarsma

    10 december 2023 21:02
    Beste Bouwman,

    Ik kom graag in contact omtrent uw collectie Jaarsma schilderijen.
    verneem graag van u.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.