Te koop gevraagd / aangeboden

Gevraagd: A.P.Schotel

Gepost door Bart 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Gevraagd: A.P.Schotel

    06 april 2005 13:06
    Te koop gevraagd :

    Schilderij van de in Dordrecht geboren schilder A.P.Schotel.

    Hij schilderde stadsgezichten,landschappen,riviergezichten,stillevens.

    Ik ben ook in grotere doeken geïnteresseerd
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    17 juni 2005 21:59
    Beste Bart.

    Er wordt regelmatig iets op veilingen aangeboden. Prijzen variëren van € 4000 tot € 8000. Eventueel kan ik helpen.

    Kees.
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    26 juli 2005 20:45
    Beste Bart,

    Wij hebben een schilderij van A.P. Schotel te koop, het is een polderlandschap van 25 x 41 cm.
    Als je interesse hebt kan ik je een foto van het schilderij mailen.

    Groet, Suzy
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    29 juli 2005 09:51
    IK ben in het bezit van een gouache van A.P. Schotel van een werk uit zijn periode in Brugge. Hierop staan brug, water en huizen, mooi uitgewerkt. Het is een spannende compositie Formaat is ong. 50 bij 65 cm dacht ik (uit mijn hoofd)
    Indien interesse, kan ik een foto / prijs van het werk aan u opsturen.
    Met vr. groet
    R.de Wijze
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    15 augustus 2005 15:08
    Ter overname aangeboden;

    Zeer mooi schilderij van A.P. Schotel, rechtstreeks afkomstig uit de collectie van de weduwe van de schilder mevrouw Elisabeth Schotel-Goedvolk.

    "Sardiniers te Douarnenez Bretagne"
    Olieverf 60 X 70
    in zeer goede staat

    Indien interesse gaarne reageren per mail.
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    02 februari 2006 11:45
    Hallo,

    Ik zag een advertentie reeds van augustus 2005 :
    Vraag :

    Is het schilderij van A.P. Schotel nog in je bezit en mag ik de uiterste vraagprijs vernemen ?

    Vr gr

    Anton Siedsma
    Hoofddorp
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    18 september 2009 11:15
    Ik heb een gravure in mijn bezit, een riviergezicht met de hand ondertekend door A. Schotel, volgens mij afkomstig uit Dordrecht. Zelfde als A.P. Schotel ?
    Foto bijgesloten
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    05 februari 2011 17:23
    De gravure is van Andreas Schotel. Ik ben op zoek naar werken van hem. Als je het eventueel wilt verkopen hoor ik het graag
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    11 februari 2011 14:49
    Het bericht is al van een tijd geleden, maar wellicht nog opportuun.
    Ik heb een Schotel die ik wellicht wil verkopen.
    Het gaat om een schilderij uit 1922. Afmetingen 60 bij 70. Heb je interesse?
    Het Dordrechts Museum heeft aangegeven dat ze hem graag opnemen in de tentoonstelling A.P. Schotel: De wereld van het water in 2012. Ook zal hij worden opgenomen in het boek wat dat jaar over Schotel uitkomt.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/02/2011 14:52 door noble.
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    17 februari 2011 15:42
    Hallo

    kunt u mij de foto toesturen?

    Waar is het op geschilderd?

    Welke prijs heeft u in gedachte?

    U kunt het sturen naar

    afranken65@kpnmail.nl

    Groeten Bram
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    25 februari 2011 07:20
    Mooi schilderij van A.P.Schotel ,als het schilderij nog in uw bezit is en u wilt het verkopen , kunt u mij een mailtje sturen met foto , afmetingen en de prijs .
    Dutch-art@onsbrabantnet.nl
    Bij voorbaat dank,
    MVG, FLOOR



    4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/06/2013 18:19 door Floor.
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    25 februari 2011 07:27
    Ik zoek mooie schilderij van A.P.Schotel ,liefst grote maten met voorstellingen van varende botters in de omgeving van Volendam of mooie strand gezichten , heeft u een mooi schilderij in uw bezit en u wilt het verkopen , kunt u mij een mailtje sturen met foto , afmetingen en de prijs .
    ik heb enkele berichten staan onder mijn oude naam TL en e-mail adres Dutch-art@home.nl maar dat is inmiddels veranderd in Floor , E-mail adres is Dutch-art@onsbrabantnet.nl

    Bij voorbaat dank,
    MVG, FLOOR



    5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/08/2013 18:53 door Floor.
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    tl
    26 december 2012 11:36
    Als verzamelaar ben ik nog steeds op zoek naar mooie schilderijen van A.P. Schotel ,voorkeur botters in open water en strand gezichten , tevens ben ik op zoek naar mooie voorstellingen van spelende kittens van Henriette Ronner-Knip . Graag uw reactie via mail met foto en prijs inducatie , Dutch-art@home.nl

    Mvg, Floor



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/12/2012 13:57 door tl.
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    31 december 2012 13:08
    Indien u een email adres bekend maakt, kan ik u enkele afbeeldingen toesturen van werken van A.P. Schotel die in mijn bezit zijn.
    Mvg. Wim
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    01 januari 2013 12:31
    Hallo Jan Maas,

    Was afgelopen tijd niet actief op forum, zaq nu pas je reactie dd 5-2-11 op mijn bericht dd 18-9-2009 mbt gravure andreas schotel.Wil wel verkopen, graag contact via c.mariahanna@gmail.com.
  • Re: Gevraagd: A.P.Schotel

    09 juni 2013 14:16
    L.s.,

    Ook ik heb een ets? van A. Schotel in mijn bezit (zie bijlage). vermoedelijk van Andreas Schotel waar u ook over rept. Helaas heb ik verder geen enkele informatie over deze kunstenaar kunnen vinden.

    Wellicht kunt u mij op weg helden.

    Mvg Dubbelmonde

    (dubbelmonde2009@hotmail.com)

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.