Te koop gevraagd / aangeboden

Gezocht schilderijen van o.a. Gerard Adolfs, Marius Richters en Herman Gouwe.

Gepost door Pieter Scheen 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Gezocht schilderijen van o.a. Gerard Adolfs, Marius Richters en Herman Gouwe.

    17 maart 2006 12:38
    Ik ben op zoek naar mooi werk van o.a. Gerard Pieter Adolfs, Marius Richters en Herman Gouwe en schilderijen van de modernisten van de 20e eeuw.
    Bent u in bezit van een werk van één van deze kunstenaars, stuurt u dan een foto met informatie(afmeting, techniek, datering, herkomst,verkoopprijs) per mail naar pieterscheen@wanadoo.nl

  • gezocht,informatie over de schilder D.J.shulder

    26 februari 2007 21:16
    Goededag ik ben op zoek naar informatie over de schilder D.J Shulder
    Ik ben zelf in het bezit van een aqarel van hem en ben benieuwt of het waarden heeft.
    Wie kan mijn helpen of vertellen waar ik verder kan zoeken
    groetjes cor



    Bericht bewerkt (26-02-2007 21:17)

    corplugge
  • Re: Gezocht schilderijen van o.a. Gerard Adolfs, Marius Richters en Herman Gouwe.

    10 juli 2007 23:14
    Hallo Pieter, ik lees zojuist je bericht en hoewel het een oud bericht is reageer ik toch. Ik ben namelijk sinds 2003 in het bezit van een schilderij van Marius Richters en wil dat nu van de hand doen. Het gaat om het schilderij "De kerk van Terschelling" met de afm 52 x 40, gesigneerd en gemaakt met olieverf op linnen.
    Ik hoor graag je reactie of eventuele vragen.
    Mvrgr, Klaas Donker

    k.donker@hetnet.nl
  • Re: a.beckand

    09 december 2007 21:30
    Geachte heer,

    Ik lees dat u op zoek bent naar werk van A.Beckand.
    Ik ben in het bezit van een schilderij met als voorstelling een stadsgezicht. Het betreft een olieverf op doek in het formaat 25x30 cm.
    Mocht u geïnteresseerd zijn, dan kunt u contact met mij opnemen.

    Met vriendelijke groeten,
    Michel Sijnesael

    06-22614759

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.