Te koop gevraagd / aangeboden

Cor van Diggelen

Gepost door W.R. Muller 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Re: Cor van Diggelen

    22 april 2016 00:31
    Beste lezers,
    Ik ben in het bezit van een mooie tekening van j v d j van diggelen.
    Kunnen jullie mij hier meer over vertellen?
    Het betreft een plaatje van het bruggetje in het haagse bos1
  • Re: Cor van Diggelen

    22 april 2016 00:33
    Hierbij de foto



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2016 14:32 door Rvandiggelen.
  • Re: Cor van Diggelen

    16 augustus 2016 23:14
    Hallo,

    Ik ben net aan het Google, omdat ik nieuwsgierig ben naar de schilderijen van ons thuis en kom direct bij deze topic uit. Mijn oma (A. zegers) was schilder en schilderde samen met v. Diggelen. Jo van Diggelen was de zwager van mijn oma. Mijn vader was lijstenmaker en heeft veel van zijn schilderijen ingelijst, toen ze besloten hebben om samen te gaan schilderen. Ze maakten de schilderijen voor de veiling om zo geld te verdienen om het gezin te onderhouden en voor de hobby natuurlijk. Wij hebben sowieso één schilderij van J v. Diggelen in de woonkamer hangen, op zolder hebben we er ook nog een aantal. Ook heeft hij een portretschilderij gemaakt van mijn oma en ik meen dat mijn tante er een heeft, van hem die mijn oma geschilderd heeft.

    Als er mensen interesse hebben om in contact te komen hoor ik dit graag. Ben zelf ook wel nieuwsgierig.


    Groeten,

    D. de Wolff



    3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/02/2018 20:48 door deWolff.
  • Re: Cor van Diggelen

    05 oktober 2016 20:25
    Goedenavond,
    Wie kan mij wat vertellen over P. Verschuur. Het schijnt een pseunoniem te zijn van van Diggelen.
    Groeten
  • Re: Cor van Diggelen

    10 februari 2018 17:15
    Snap er niks van heb er hier ook een gesigneerd in goede staat.Geen idee wat de waarde is deze komt van kunsthandel wiebes.
  • Re: Cor van Diggelen

    10 februari 2018 17:21
    via via gekregen komt vanuit kunsthandel wiebens.Ondertekend door c a van diggelen.Volgens mij in originele lijst.Wie kan me de waarde zeggen ofwel wie wil het kopen.Ik wil het kwijt.Met name omdat het niet in mijn interieur past meer. Vr gr c.lavooy.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.