Discussie

Kan kunst geleend worden?

Gepost door Ikhouvankunst 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Kan kunst geleend worden?

    22 juli 2010 23:31
    Hello lieve mensen,

    Voor mijn eindexamen dit jaar aan Erasmus Universiteit Rotterdam moet ik een thesis schrijven-scriptie over het "Kunstuitleen" in Nederland. kernpunt is of "Kunstuitleen" een goede manier is om iedereen de kunst kunnen laten te bereiken. Om dit zichtbaar te maken heb ik een thesis gemaakt. Door een enquete onder kunstliefdhebbers verzamel ik mening over "what kind of cultural value are people looking for from Art lease?" en "what are their willingness-to-pay for renting artworks". Maar het is moeilijk want er zijn heel weinig mensen dagelijks op bezoek naar galeries of museum zijn. en Ik ben een buitenlandse student, dus ik weet niet hoe ik de kunstliefdhebbers kan bereiken. Dus, mijn vraag is of jullie mijn onderzoek kunnen helpen (enquĂȘte in te vullen)

    Hieronder is de link van mijn enquete:

    [www.esurveyspro.com]

    Ik hoop op veel reacties. Forgive my poor Dutch writing(I have done my best to write it in Dutch)

    bedankt alvast

    Ikhouvanholland&ikhouvankunst








    7 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/07/2010 11:17 door Ikhouvankunst.
  • Re: Heeft iemand wel eens een kunst geleend?

    23 juli 2010 00:13
    Bedankt voor uw mening alvast



    4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/07/2010 00:19 door Ikhouvankunst.
  • Re: Heeft iemand wel eens een kunst geleend?

    24 juli 2010 15:16
    If you are an art lover, please help me with this survey. It is a research that can benefit "Kunstuitleen" , specifically, benefit art lovers.

    thank you very much.

    really looking forward to your contribution.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.