Discussie

Re: kunst voor kinderen

Gepost door Willeke van Straten 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Re: kunst voor kinderen

    13 januari 2001 16:59
    Natuurlijk kan je jonge kinderen confronteren met kunst, het is alleen jammer dat je moet gissen hoe en op welke wijze. Ik ben een kleuterjuf en wil in de maand maart een project starten over (schilder)kunst. Ik denk dat als je een kind (4,5 en 6 jaar)hiermee confronteert, het in ieder geval de ruimte krijgt hierover mee te denken en er een gevoel bij te krijgen. Door kinderen te laten kennismaken met verschillende technieken (etsen, schilderen, tekenen enz)geef je ze in ieder geval het plezier van creeren mee; alles wat daar bij komt is toch mooi meegenomen.
    Heeft iemand leuke ideeen of suggesties Mail me: widi@wxs.nl
    Groetjes:Willeke


  • Re: kunst voor kinderen

    03 februari 2001 23:46
    een leuk project is ons Kunst-Vlieger-Festival-voor-Kinderen, op de site vindt u enige voorlopige informatie, binnenkort hopen we de site klaar te hebben: www.chakif.nl , andere leuke dingen voor kinderen vindt je op www.stichtingkijken.nl
  • Re: kunst voor kinderen

    09 februari 2001 14:04
    : Hallo, ik ben bezig met een onderzoek naar kunst voor kinderen in Nederland en hoe dit verbeterd kan worden. Kan iemand mij misschien helpen aan feiten, statistieken en andere nuttige informatie. Met vriendelijke groeten, Heliante

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.