Discussie

papier maché

Gepost door nina 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • papier maché

    16 september 2001 11:03
    hallo, ik wil graag een groot werk maken van papier maché .Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en of die me met raad en daad willen bijstaan.alsook namen van beeldende kunstenaars die zulk een werk maken zijn welkom.
    alvast bedankt liefs nina
  • Re: papier maché

    09 maart 2002 00:30
    Zelf maak ik al geruime tijd objekten van papier maché. Niet overdreven groot of zo. Hoe groeet bedoel je? Ik maak eerst een basis. Een model waar ik omheen werk met de papier maché of pulp. Wat wil je eigenlijk precies weten? Misschien kan ik je helpen. Groetjes Ellen
  • Re: papier maché

    09 maart 2002 00:34
    Zelf maak ik al geruime tijd objekten van papier maché. Niet overdreven groot of zo. Hoe groeet bedoel je? Ik maak eerst een basis. Een model waar ik omheen werk met de papier maché of pulp. Wat wil je eigenlijk precies weten? Misschien kan ik je helpen. Groetjes Ellen
  • Re: papier maché

    13 december 2003 14:19
    Beste Mevrouw Ellen Eyck.

    Ik ben sinds kort ( 10 maanden ) bezig om met papier mache mijn cratieve drang te ontplooien maar helaas kan ik geen goed recept vinden om papier mache pulp te maken.
    Of is het zoiets van " het geheim van de smit " zodat pas startende vrije tijd besteder zijn eigen recept moet kunnen ontwikkelen en uit proberen.
    Mijn vraag is, kunt U mij helpen om papier mache pulp te maken zodat ik mijn creativiteits drang kan voortzetten?

    Hartelijk dank alvast voor de gelegenheid die U mij heeft geboden om mijn vraag te stellen.

    Joop Soumete ( Cobus )

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.