Aankondigingen

Tos Kostermans exposeert met allernieuwste schilderijen bij Louwman Exclusive in Utrecht

Gepost door Excellent Art 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Tos Kostermans exposeert met allernieuwste schilderijen bij Louwman Exclusive in Utrecht

    05 juni 2014 00:56
    TOS KOSTERMANS EXPOSEERT MET ALLERNIEUWSTE SCHILDERIJEN BIJ LOUWMAN EXCLUSIVE IN UTRECHT

    In de meest bijzondere showroom van Nederland, vol dynamische en stijlvolle auto’s, pal langs de snelweg A2 van Amsterdam naar Utrecht exposeert Tos Kostermans (1958) tot eind augustus a.s. met een unieke collectie schilderijen bij Louwman Exclusive.

    Samen met de exclusieve automerken van o.a. Maserati, Lexus, Bentley en Lamborghini en de unieke architectuur vormen de werken van Kostermans een schitterend geheel die absoluut de moeite waard is om te bezoeken.

    EVEN VOORSTELLEN:
    In zijn schilderijen van Tos Kostermans (1958) spelen vrouwen een belangrijke rol. “Vrouwen hebben iets mystieks over zich en je krijgt zelden meteen het ware gezicht te zien. Ze hebben de kracht en charme om hiervan gebruik te maken in verschillende situaties. Op mannen heeft dit een enorme aantrekkingskracht. Met mijn schilderijen kan ik heel dicht bij het geheim van iedere vrouw komen om zo de schoonheid en elegantie vast te leggen. Dat kan zich uiten in een oogopslag, houding, blik of de positie van de handen”. In de jaren twintig schilderde de legendarische Kees van Dongen met een losse toets voornamelijk vrouwen uit de gegoede burgerij. “Dat tijdsbeeld wil ik doortrekken naar de tijd van nu. Ik wil de huidige moderne, sterke vrouw weergeven in een sfeer van haute couture herkenbaar aan de tijd waarin we leven. Anders dan Van Dongen doe ik dat op een meer realistische en tijdloze manier”.

    Louwman Exclusive Cars B.V.
    Proostwetering 53
    3543 AC Utrecht
    Direct aan de A2, afrit 6

    Geopend van maandag tot en met zaterdag
    Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 18.00 uur
    zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.