Informatie gezocht

Guust (Wilhelmus Augustinus) KNEEPKENS

Gepost door Rob 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Guust (Wilhelmus Augustinus) KNEEPKENS

    Rob
    13 januari 2001 08:00
    Geb. 02-02-1854, overl. 26-06-1939, beiden te Weert. Volgens berichten heeft dhr. Kneepkens honderden olieverfschilderijen geproduceerd, waarvan een, een landschap, in mijn bezit. Kan iemand mij meer over hem en zijn werk vertellen?
  • Re: Guust (Wilhelmus Augustinus) KNEEPKENS

    01 februari 2011 15:57
    Hallo Rob,

    Ben jij destijds nog wijzer geworden want ik heb ook een kneepkens?

    Vriendelijke groet,
    Henk
  • Re: Guust (Wilhelmus Augustinus) KNEEPKENS

    04 januari 2016 07:43
    Beste Rob en Henk,

    Willem August Kneepkens was mijn overgrootvader (zie [www.kneepkens.com]). Ooit had ik ook één klein beschadigd schilderijtje, maar ik weet na enkele verhuizingen helaas niet waar het is gebleven. Een groot deel van de schilderijen is waarschijnlijk verloren gegaan bij een brand in de jaren 50. Ik zal dit navragen bij oudere neven en nichten.

    Kunnen jullie wat meer vertellen: hoe zijn jullie hier aan gekomen. Hebben jullie een foto?

    Met vriendelijke groet,
    Robert Kneepkens
  • Re: Guust (Wilhelmus Augustinus) KNEEPKENS

    14 februari 2019 11:42
    Hallo bij mijn moeder hangt een een schildersdoek van kneepkens, Dit doek is afkomstig van bij mijn grootouders, het hing daar al in de jaren 1960.
    Hoe zij eraan gekomen zijn zou ik niet weten.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.