Informatie gezocht

Hollandse schilders

Gepost door Paul Mostertman 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Re: Hollandse schilders

    1.stamesko@wxs.nl
    12 mei 1999 19:23
    : Informatie gezocht over schilders J A H Prins en Jan Evert Morel 11.
    Er zijn 14 schilders Prins, maar ik heb een probleem met de A. uit J.A.H. Prins. Er is wel een J.H. Prins.maar dat is een 18de eeuwer.
    Wellicht bedoel je Jan Prins geboren 1894 in Krimpen a.d. IJssel, die vooral stadsgezichten, landschapjes en zeegezichten schilderde. Is een klein meestertje.
    Jan Evert Morel II, zoon van I 1835-1905, Amsterdam, landschapsschilder, is een betere meester, mooi romantisch, veel gekopieerd, prijzen vanaf f 2.000.-- tot f 15.000.- soms bij grotere stukken meer.
    Verder nog vragen, e-mail naar 1.stamesko@wxs.nl
    Gerrit Heemskerk Kunsthandel
    Keizersgracht 531
    Amsterdam (bij de Spiegelstraat)
  • Re: Hollandse schilders

    31 december 2000 20:30
    Ik ben erg benieuwd wie de andere paul mostertman op deze aardbol is, volgens mij ben ik nl de enige echte.... mvg, paul mostertman
    : : Informatie gezocht over schilders J A H Prins en Jan Evert Morel 11.
    : Er zijn 14 schilders Prins, maar ik heb een probleem met de A. uit J.A.H. Prins. Er is wel een J.H. Prins.maar dat is een 18de eeuwer.
    : Wellicht bedoel je Jan Prins geboren 1894 in Krimpen a.d. IJssel, die vooral stadsgezichten, landschapjes en zeegezichten schilderde. Is een klein meestertje.
    : Jan Evert Morel II, zoon van I 1835-1905, Amsterdam, landschapsschilder, is een betere meester, mooi romantisch, veel gekopieerd, prijzen vanaf f 2.000.-- tot f 15.000.- soms bij grotere stukken meer.
    : Verder nog vragen, e-mail naar 1.stamesko@wxs.nl
    : Gerrit Heemskerk Kunsthandel
    : Keizersgracht 531
    : Amsterdam (bij de Spiegelstraat)

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.