Informatie gezocht

Enig idee waar deze stukken van zijn?

Gepost door woosey 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Enig idee waar deze stukken van zijn?

    11 februari 2009 11:02
    Hallo, ik ben Tommy Woosey en nieuw op dit forum.

    Ik heb onlangs een huis gekocht in duitsland en tijdens het uitruimen van de zolder kwam ik 2 schilderijen tegen en een soort kaptafel... Nu heb ik helemaal geen verstand van dit soort zaken en ben ik eens benieuwd of deze stukken enigszins bekend zijn en of dat er een bepaalde waarde aan vast zit...

    Het is me opgevallen dat 1 schilderij (de eerste foto trouwens ) op een doek is gemaakt van "militair" stof...

    Ik weet er verder niets over te vertellen en hoop dat er hier mensen zijn die aan de hand van de foto's iets meer kunnen vertellen over deze stukken

    Alvast heel erg bedankt voor de moeite!! ;)

    Groetjes Tom



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/02/2009 11:03 door woosey.
  • Zegt de naam H. Janssen iemand dan iets?

    11 februari 2009 20:23
    Trouwens op schilderij 1 heb ik de naam H. Janssen gevonden met 1946 erbij..

    Misschien weer een stap dichterbij..

    ThnQ



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/02/2009 17:23 door woosey.
  • Re: Zegt de naam H. Janssen iemand dan iets?

    22 februari 2009 22:15
    Hallo Tom, bij de naam en afgaande dat je in Duitsland iets gevonden hebt met de naam H. Janssen moest ik aan de naam Horst Janssen denken.
    Ik heb alleen geen idee of dit zijn stijl is?
    Misschien kan je met onderstaande gegevens verder zoeken......mvg Martin.

    Horst JANSSEN der 4-11-1929 in Hamburg geboren wurde und in Hamburg in 31-8-1995 verstorben ist, gehört zu den renommiertesten Künstlern des 20. Jahrhunderts.
    Janssens Werk wurde und wird nicht nur in Deutschland, sondern in aller Welt ausgestellt: Basel 1966, London 1970, Zürich, Oslo, Göteborg jeweils 1971, New York 1974, Turin 1975, Cambridge, Barcelona, Lugano jeweils 1976, Chicago 1980.
    Wanderausstellung durch Japan 1982.
    Wanderausstellung durch die USA 1983 bis 1985, Nowosibirsk 1985 usw.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.