Informatie gezocht

v.Craesbeeck

Gepost door Thomas Rudolf 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • v.Craesbeeck

    13 februari 2001 00:20
    Wie kan mij informeren over de
    Zuid-Nederlandse schilder Joos van Craesbeeck welke geleefd en gewerkt zou hebben in de periode 1606-1662.

  • wie weet meer over Joos van Craesbeeck?

    Thomas
    27 april 2001 10:02
    Wie kan mij informeren over de
    Zuid-Nederlandse schilder Joos van Craesbeeck welke geleefd en gewerkt zou hebben in de periode 1606-1662.
  • Re: v.Craesbeeck

    17 mei 2001 09:40
    : Wie kan mij informeren over de
    : Zuid-Nederlandse schilder Joos van Craesbeeck welke geleefd en gewerkt zou hebben in de periode 1606-1662.
    Geachte heer,
    Per toeval kwam ik op uw vraag naar informatie ivm Joos van Craesbeeck. Met bijzonder enthousiasme las ik uw zoekertje. Met evenveel plezier zal ik uw vraag beantwoorden.
    Ik kan u vrij veel informatie bezorgen, aangezien ik momenteel een dissertatie voorbereid over de schilder aan de K.U.Leuven (Belgiƫ). Tegen het voorjaar 2001 zou ze moeten klaar zijn.
    Kan u misschien uw vraagstelling ietwat verfijnen? Dan kan ik op een adequate manier antwoorden.
    Vriendelijke groeten,
    Karolien De Clippel
    Werkadres:
    Rubenianum
    Kolveniersstraat 20
    B- 2000 Antwerpen

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.