Informatie gezocht

Havengezicht J. Rijnders

Gepost door pmulder 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Re: Havengezicht J. Rijnders

    05 februari 2018 18:28
    Bericht voor Peter Mulder (en Marc Rijnders): heb je - geheel vrijblijvend uiteraard - een bedrag voor ogen voor dit schilderij (van 18 x 24 cm)?
  • Re: Havengezicht J. Rijnders

    05 februari 2018 20:36
    Wilt u, meneer of mevrouw Goderbauer, met mij contact opnemen via zydegaks@ziggo.nl . Alvast bedankt, Peter Mulder
  • Re: Havengezicht J. Rijnders

    05 februari 2018 20:39
    bericht voor Peter Mulder (en Marc Rijnders): heb je - geheel vrijblijvend uiteraard - een bedrag voor ogen voor het schilderij (van 24 bij 18 cm)?
  • Re: Havengezicht J. Rijnders

    05 februari 2018 20:58
    Marc, met wie ik zojuist contact heb gehad, heeft geen belangstelling. Ik misschien wel, maar dan zou ik het schilderijtje eerst willen bekijken. Bestaat die mogelijkheid? Peter Mulder
  • Re: Havengezicht J. Rijnders

    05 februari 2018 22:30
    uiteraard, ik zal binnenkort kontakt opnemen voor jet maken van een afspraak. hartelijke groet, Hans
  • Re: Havengezicht J. Rijnders

    05 oktober 2018 08:02
    Hallo Marc
    Welke informatie wil je nog hebben , ik heb dat schilderij gekocht bij Kunsthandel Oenema in Rijswijk (als die nog bestaat ) zo ongeveer in 1990.En heb daar 1000,00 Gulden (toen nog ) voor betaald.
    In 1995 is het schoongemaakt en gerestauteert, het heeft vele verhuizingen meegemaakt en de lijst is daar niet beter van geworden, ondanks al mijn zorgen.
    Het past niet in mijn moderne woonkamer en staat maar steeds op zolder, zonde want het is echt een leuk ding.
    Ik wacht op je antwoord .
    Groetjes Mieke
  • Re: Havengezicht J. Rijnders

    05 oktober 2018 22:20
    Hallo Mieke,

    Naar aanleiding van jouw bericht heb ik de hele discussie nog eens doorgenomen.

    In eerdere bijdragen heb ik aan jou gevraagd om een foto (via e-mail) van het schilderij dat je nu aanbiedt.

    Daarnaast heb ik van belangstellende Goderbauer ook nog geen reactie ontvangen.

    Is dit misschien een goede gelegenheid om deze twee nog uitstaande zaken nieuw leven in te blazen?

    Met vriendelijke groet, Peter Mulder
  • Re: Havengezicht J. Rijnders

    07 oktober 2018 16:05
    Hierbij de gevraagde foto's van het door mij aangebode schilderijtje.
    MVG Mieke
  • Re: Havengezicht J. Rijnders

    07 oktober 2018 18:37
    Ik ben het met Peter eens. Dit is inderdaad meer een werkje van mijn grootvader. Hij was veel in de havens van het noordelijk deel van Nederland te vinden.

    Mvrgr,

    Marc
    Marc@rijnders.name



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/10/2018 19:35 door MarcRijnders.
  • Re: Havengezicht J. Rijnders

    07 oktober 2018 20:25
    hierbij mijn schilderij,vakkundig schoongemaakt en opnieuw ingelijst.
  • Re: Havengezicht J. Rijnders

    08 oktober 2018 05:37
    Hallo Marc
    Even een vraagje heb je intresse in het schilderijtje of niet?
    MVG Mieke
  • Re: Havengezicht J. Rijnders

    08 oktober 2018 09:49
    Beste Mieke,

    Dank je wel. Ik was even niet aktief hier, maar ik heb er nu een alert op gezet.
    Omdat er zo links en rechts de nodige schilderijtjes voorbij lijken te komen.

    Binnen de familie circuleren ook de nodige schilderijen.
    Maar terug te komen op uw vraag, ja, in principe ben ik wel geinteresseerd.

    U kunt mij direct mailen op marc@rijnders.name

    Met vriendelijke groet,

    marc

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.