Informatie gezocht

kent iemand deze schilder, J. Staal en is dit een 'interessant'schilderij?

Gepost door Eugenie66 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • kent iemand deze schilder, J. Staal en is dit een 'interessant'schilderij?

    27 mei 2010 21:50
    Geërfd van oma, jaren geleden. Heb eens gekeken maar kon niet zoveel vinden over J. Staal; is het een man/vrouw, uit welke periode enz.
    En natuurlijk de vraag: is dit schilderijtje (afm. ca. 25x15) nog wat waard - afgezien van de emotionele waarde?
  • Re: kent iemand deze schilder, J. Staal en is dit een 'interessant'schilderij?

    28 mei 2010 11:10
    Er is bekend dat een J Staal enkele marine voorstellingen heeft gemaakt maar na een kort zoektocht op internet komt ik al snel een ander bloemenstilleven tegen.
  • Re: kent iemand deze schilder, J. Staal en is dit een 'interessant'schilderij?

    10 februari 2011 22:44
    Ook ik heb een oud klein (10x15cm) schilderijtje van J. Staal met als onderwerp een Brabants (?)boerderijtje.
  • Re: kent iemand deze schilder, J. Staal en is dit een 'interessant'schilderij?

    28 mei 2013 13:37
    ik ken hem niet maar heb eenzelfde schilderij van klein formaat met zonnebloem

    roos
  • Re: kent iemand deze schilder, J. Staal en is dit een 'interessant'schilderij?

    22 februari 2014 11:44
    Wat grappig ! Ik heb al jaren 2 schilderijtjes in bezit van J. Staal en had geen idee dat er nog meer mensen interesse hadden in zijn of haar werk. Als bijlage stuur ik 2 foto's van deze werkjes.

    Mvg.,
    Marcel
  • Re: kent iemand deze schilder, J. Staal en is dit een 'interessant'schilderij?

    22 juni 2014 18:34
    Grappig, ik ben ook op zoek naar deze schilder, bezit zelf 2 van deze schilderijtjes.
  • Re: kent iemand deze schilder, J. Staal en is dit een 'interessant'schilderij?

    08 juli 2019 22:15
    De vraag om informatie over de schilder J.Staal is al heel oud zie ik. Onlangs heb ik ook een schilderijtje van deze schilder gekocht op de vrijmarkt in Vlissingen. Ook ik zou het leuk vinden om meer over de schilder te weten te komen.

    Het schilderijtje heb ik overigens te koop staan voor de liefhebber [link.marktplaats.nl]

    Bekijk ook mijn marktplaats: [www.marktplaats.nl]

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.