Informatie gezocht

H.Sondagh

Gepost door krebbers 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • H.Sondagh

    15 september 2010 14:53
    Ik heb uit erfenis een op hout geschilderd tafereel verkregen van de schilder H.Sondagh.
    Kent iemand deze schilder?
  • Re: H.Sondagh

    15 september 2010 21:48
    Waarschijnlijk Harry Sondagh. Geboren in 1903 maar voor de rest heb ik over hem nog niet meer kunnen vinden. Behalve dat zijn werk 2 keer op een Italiaanse veiling is aangeboden al zou het een 19de eeuws schilderij betreffen. En op Marktplaats wordt werk van hem aangeboden.
  • Re: H.Sondagh

    22 november 2012 19:57
    Inzake H. Sondagh hoor graag van u of u meer te weten bent gekomen over deze (Harry) Sondagh ik heb ook een schilderijtje op hout misschien kunnen we met een foto eens de handtekening vergelijken
    mvg
    Kees de Kroes
  • Re: H.Sondagh

    22 september 2019 18:35
    Hallo, Harrie Sondagh was de oom van mijn vader. Een bon vivant die zijn levensstijl bekostigde met de verkoop van zijn schilderijen. Geen groot kunstenaar. Wel veel aardige schilderijen die her en der opduiken. Ik heb er zelf ook een aantal. Meer omdat mijn achternaam erop staat dan wat anders want ik kende Harrie niet zelf. Mocht u het schilderijtje ooit weg doen dan zou ik het eventueel over willen nemen. Met vriendelijke groet, claudia
  • Re: H.Sondagh

    22 september 2019 18:38
    Goedemiddag, Harrie Sondagh was de oom van mijn vader. Een bon vivant die zijn levensstijl bekostigde met de verkoop van zijn schilderijen. Geen groot kunstenaar. Wel veel aardige schilderijen die her en der opduiken. Ik heb er zelf ook een aantal. Meer omdat mijn achternaam erop staat dan wat anders want ik kende Harrie niet zelf.
    Ik heb zelf vroeger ook geschilderd en er zijn meer (echte)kunstenaars in de familie. Mocht u het schilderijtje ooit weg doen dan zou ik het eventueel over willen nemen.
    Met vriendelijke groet, claudia
  • Re: H.Sondagh

    13 april 2021 09:13
    Beste Claudia, ik heb een religieus schilderijtje van H. Sondagh op marktplaats aangeboden. Misschien is het iets voor u. Met vriendelijke groet, Thea

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.