Informatie gezocht

v Ham

Gepost door vlieke 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Re: v Ham

    17 mei 2013 01:45
    Oh wat leuk... U heeft een 'van Ham'... Ik ook...

    Mijn 'van Ham' hangt centraal in de woonkamer. Het is een mooi schilderij, een laan met bomen, net als 't uwe. Helaas heb ik er geen lijst bij.
    Weet U ondertussen iets meer over 'van Ham' ? Ik kan u helaas niet verder helpen en zou zelf graag ook meer te weten komen. Ik vind het geen 'kitch', hangt al jaren bij mij binnen, respect voor deze schilder. Het enige dat ik weet over deze schilder is dat hij of zij? in ieder geval 2 schilderijen geschilderd heeft namelijk die van mij en die van u.

    Met vriendelijke groet,

    Kwast

    Ps. Special voor dit bericht aangemeld bij dit forum, ik zal eens kijken wat hier nog meer te beleven valt.
  • Re: v Ham

    17 mei 2013 08:34
    Nou het schilderij is niet meer van mij. Ik heb het net voor € 25,00 verkocht via Marktplaats. Misschien nu dom, maar ik moest ruimte maken.
    Groet,
    Mieke
  • Re: v Ham

    29 juli 2022 16:12
    Hallo

    Ik ben ook in het bezit van een schilderij Van Ham. Kan iemand meer informatie over dit schilderij of de schilder van Ham geven?

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.