Informatie gezocht

J bergmans 110x90

Gepost door Mister123 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • J bergmans 110x90

    10 november 2019 02:25
    J bergmans (jacques bergmans 1891-1959 ga ik van uit) groot schilderij, echter op google vind ik enkel bos of stadsgezichten van hem en geen schaapherders ed, ook is deze signatuur anders dan wat ik op die schilderijen zie

    Ik voeg wat fotos bij en indien iemand ook werken of info van hem heeft hoor en zie ik het graag
  • Re: J bergmans 110x90

    13 november 2019 14:00
    Dit geef geen 100% bevestiging maar op findartinfo.com geven ze aan dat Jacques Bergmans handtekening zo zou zijn:
    [www.findartinfo.com]
  • Re: J bergmans 110x90

    13 november 2019 15:46
    mp.kunst Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > Dit geef geen 100% bevestiging maar op
    > findartinfo.com geven ze aan dat Jacques Bergmans
    > handtekening zo zou zijn:
    > [www.findartinfo.com]

    Inderdaad het zal hem wel zijn, ik vond ergens 1 afbeelding identiek aan mijn signatuur op het molenlandschap maar die ben ik verloren, hij heeft verschillende handtekeningen gebruikt en zijn handtekening vervalsen daar is hij te onbekend voor natuurlijk. Bedankt voor de fine art tip gr

    [veiling.catawiki.nl]



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/11/2019 15:51 door Mister123.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.