Informatie gezocht

informatie gevraagd over een aquarel uit 1978. Gesigneerd.

Gepost door Enotspic 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • informatie gevraagd over een aquarel uit 1978. Gesigneerd.

    16 maart 2020 15:23
    Deze aquarel heb ik een aantal jaren geleden op een markt gekochtt. Ik vond het een liefelijk beeld. Ik heb zelf destijds geprobeerd te zoeken op (het deel van) de naam die ik in de handtekening zie, namelijk: Paul L Fam.. Ik kon geen schilder vinden, maar het is goed mogelijk dat u er een andere naam in herkent.

    Het schilderij lijkt later door de schilder cadeau gegeven aan een vrouw. In de linker benedenhoek staat: "voor Corrien. Mei '80" Ik heb er niet veel voor betaald, het kan dus zijn dat het geen schilder is die landelijk bekend is. Toch, zou het leuk zijn als iemand de handtekening of naam herkent, en weet wie het geschilderd heeft. Veel dank voor het helpen, nogmaals. Hartelijke groet.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.