Informatie gezocht

nieuwe oproep! IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

Gepost door mamajet44 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • nieuwe oproep! IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

    03 maart 2011 22:59
    Hallo,
    23 jaar geleden heb ik een schilderij gekocht in een heel klein winkeltje.(te Kaatsheuvel) Hier werden alleen schilderijen verkocht.
    Het is duidelijk gesigneerd met de naam Jacobs, maar bij mijn zoektocht ben ik nog geen enkel ander schilderij te deze Jacobs tegengekomen.
    Wie kan mij hierbij helpen.

    Bij voorbaat dank.



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/04/2011 11:11 door mamajet44.
  • Re: IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

    07 april 2011 11:08
    Hallo,
    Omdat ik tot op heden nog geen enkele reactie heb gekregen en mijn eigen zoektocht nu toch echt is vastgelopen doe ik nogmaals deze oproep.
    Wie o wie kan mij een beetje op weg helpen??

    23 jaar geleden heb ik een schilderij gekocht in een heel klein winkeltje.(te Kaatsheuvel) Hier werden alleen schilderijen verkocht.
    Het is duidelijk gesigneerd met de naam Jacobs, maar bij mijn zoektocht ben ik nog geen enkel ander schilderij te deze Jacobs tegengekomen.
    Wie kan mij hierbij helpen.

    Bij voorbaat dank.
  • Re: IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

    07 april 2011 15:34
    Mogelijk is het deze Jacobs:

    Jacobs Denny Geb 1945
    Opleiding aan de Academie voor B K te Arnhem en aan de Rietveld Academie te Amsterdam.
    Kunstschilder, in 2002 in Ubbergen wonend.
  • Re: IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

    18 augustus 2016 12:32
    Hallo, ikzelf heb onlangs ook een schilderij in mijn bezit gekregen, met exact dezelfde handtekening van JACOBS. Zou er ook méér van willen weten. Het is een mooi schilderij waar ik direkt verliefd op werd. Het is een zeezicht, met opkomende zon, zeemeeuwen en duingrassen. Het is een rustgevend beeld. Graag meer inlichtingen over deze schilder.
  • Re: IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

    05 maart 2017 12:57
    Beste mamajet44 en ranson, Herkennen jullie dit schilderij en deze handtekening als van dezelfde Jacobs als die jullie hebben?
    En, zo ja, weten jullie al ietsmeer over de afkomst?
  • IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

    19 januari 2019 00:29
    Goedendag,

    Dit is wel heel toevallig maar ik heb het zelfde schilderij... nou ja bijna het zelfde want hij is net iets anders en van e zelfde schilder "Jacbos"
    Wij hebben hem pas gekocht en zouden inderdaad graag willen weten wie de schilder is.

    Ik stuur u een foto van ons schilderij en u zult zien dat hij bijna gelijk is.

    Bent u in de tussentijd al verder gekomen in de speurtocht ??

    Ik hoor graag van u

    M.vr.gr.
    John en Maryles van Beek
    Capelle aan den IJssel
  • Re: IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

    19 januari 2019 13:20
    Maître Jacobs woont met vrouw en 1 kind op een piepklein flatje in China of Vietnam en werkt in een gigantische schilderijenfabriek, waar malafide Nederlandse 'kunsthandelaars' containers vol met dit soort rommel bestellen. Soms staat er Jacobs onder, soms Renard, en soms Daniels, allemaal onvindbare kluitjes waarmee ze je makkelijk in het riet kunnen sturen.
  • Re: IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

    31 maart 2023 13:09
    Hallo ik ben ook op zoek naar deze schilder

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.