Informatie gezocht

wie is Donald?

Gepost door pholthuizen 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • wie is Donald?

    06 mei 2011 20:26
    Hoi, ik heb vandaag een mooie impressionistisch schilderij gekocht dat is ondertekend door Donald. Kent iemand deze schilder? Ik zou graag meer van deze man te weten willen komen. Alvast bedankt!
  • Re: wie is Donald?

    08 mei 2011 23:21
    Het zal niet mee vallen om meer te weten te komen over deze schilder. Ikzelf denk dat dit schilderij is gemaakt ergens in China en het signatuur is een verzonnen naam.
    Ik ben dit soort schilderijen eerder tegen gekomen maar dan ondertekend met bv het signatuur Du Bois.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/02/2018 16:40 door mp.kunst.
  • Re: wie is Donald?

    23 januari 2012 00:48
    Da's ook sterk .. ik ben ook op zoek naar die Donald. Mijn schilderij moet gewoon ook van de zelfde hand zijn .. kijk maar! Het is in de jaren 80 in Laren of Blaricum bij een gallerie gekocht. Van een jonge veel belovende kunstenaar (mogelijk een amerikaan) - dat is wat ik me herinner dat mijn tante me er over vertelde toen ze er trots mee thuis kwam.
  • Re: wie is Donald?

    26 februari 2018 13:44
    Dit soort schilderijen van Donald werden eind jaren 80 deur aan deur verkocht in de regio R'dam.
  • Re: wie is Donald?

    13 april 2020 19:07
    Is er al iemand die iets meer informatie heeft gevonden, zelf heb ik namelijk ook de schilderij van Donald maar zou graag willen weten waar dit vandaan komt.
  • Re: wie is Donald?

    27 mei 2023 00:14
    Hoi
    Kun je me meer info geven over deze schilder?
    Een vriend van me heeft er ook 1 hangen die hier op de site niet staat.
    Leeft de man nog?
    Schilderij gekocht in maassluis

    Groetjes

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.