Informatie gezocht

Gigantische satsuma eieren!

Gepost door tinekebraham 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Gigantische satsuma eieren!

    24 juni 2012 19:21
    Heb vandaag deze eieren gekocht omdat ze zo gigantisch zijn. Namelijk het ene ei is wel 57 cm hoog en het andere 44 cm hoog. De persoon van wie ik deze eieren heb gekocht kon mij vertellen dat ze deze eieren van haar vader had geerfd die al enige tijd overleden was. Hij had deze eieren gekocht in een antiekwinkel in naarden voor 1500 euro. Wie kan mij hier meer over vertellen, zoals zijn dit 18 of 19 de eeuwse satsuma eieren, en zijn ze wel wat waard?
  • Re: Gigantische satsuma eieren!

    26 november 2020 11:57
    Beste, hebt u informatie over deze eieren gevonden?ik heb ook een grote ei gekocht))
  • Re: Gigantische satsuma eieren!

    26 november 2020 12:54
    tinekebraham Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > Heb vandaag deze eieren gekocht omdat ze zo
    > gigantisch zijn. Namelijk het ene ei is wel 57 cm
    > hoog en het andere 44 cm hoog. De persoon van wie
    > ik deze eieren heb gekocht kon mij vertellen dat
    > ze deze eieren van haar vader had geerfd die al
    > enige tijd overleden was. Hij had deze eieren
    > gekocht in een antiekwinkel in naarden voor 1500
    > euro. Wie kan mij hier meer over vertellen, zoals
    > zijn dit 18 of 19 de eeuwse satsuma eieren, en
    > zijn ze wel wat waard?



    Staan er heel veel op catawiki.
    20e eeuws veelal zo rond 1950.

    Variƫrend van 15 tot 40 euro per stuk daarbij was de grootste wel 40cm die van u zijn wat groter

    Als het goed is zijn ze ook aan de onderkant gemerkt......of heeft iemand ze vast gelijmd

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.