Informatie gezocht

S.Heemstr schilderij!

Gepost door nieuwsgierig 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • S.Heemstr schilderij!

    25 oktober 2012 09:07
    Geacht forum ,

    Ik ben nog nieuw op dit forum en heb vorige week mijn eerste schilderij gekocht en ben reuze benieuwd wie dit schilderij gemaakt heeft en hoe kan ik de pikzwarte lijst kan reinigen!

    Met vr.gr,

    Totaal geen kenner!
  • Re: S.Heemstr schilderij!

    30 oktober 2012 20:06
    Om te weten wie het geschilderd heeft, is een duidelijke foto nodig van de handtekening onderaan.
    Lijsten of schilderijen, NOOIT zelf gaan schoonmaken.
    Wat de lijst betreft: vraag het even bij een lijstenmakerij. Die zullen je graag advies geven.
  • Re: S.Heemstr schilderij!

    13 april 2013 21:23
    Hartelijk dank voor uw reactie.Mijn excuses dat ik nu pas reageer op uw berichtje maar zie het nu pas.Ik zal indien mogelijk de handtekening onder het S.Heemstra schilderij in dezer dagen wat duidelijker fotograven!!P.s wat betekent eigelijk: voeg mijn handtekening toe aan dit bericht??
  • Re: S.Heemstr schilderij!

    18 april 2013 19:16
    Bij deze zend ik u de beloofde onderstaande handtekening van mijn gekochte S.Heemstra schilderij!
  • Re: S.Heemstr schilderij!

    18 april 2013 20:40
    Er zijn in ieder geval meer mensen die een schilderij hebben van deze schilder.
    [link.marktplaats.nl]

    en zelfs hier op de museumserver:

    [www.museumserver.nl]

    Mijn idee is dat het een schilderij is van een schilder die niet beroepsmatig schilderde. Uit de vorige eeuw.
  • Re: S.Heemstr schilderij!

    04 juli 2021 13:39
    Geacht Panel
    Mijn moeder kreeg 74 jaar geleden het schilderij van het vrouwtje wat zit te schillen.
    De handtekening staat in het zwart rechts onder.
    Ik zou het nu willen verkopen, kun u een indicatie van vraagprijs kunnen geven.
    Bij voorbaat dank.
    Lavendel

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.