Informatie gezocht

H. Migini

Gepost door Peter vd Molen 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • H. Migini

    06 september 2001 19:35
    Kan iemand mij verder helpen bij het zoeken naar H. Migini.
    Van deze schilder ken ik een ets/aquatint, vermoedelijk begin vorige eeuw.
    Wie kan mij meer vertellen over deze etser/schilder.
  • Re: H. Migini

    07 november 2001 17:19
    Has anyone been able to find out about the artist Migini? I have two of his works and am curious to know the approximate dates/his importance, etc. Is he from Holland?

    Dank u

    Ken Wirth
    U. S. A.
  • Re: H. Migini

    20 maart 2014 19:56
    Volgens mij is het niet H. Migini maar T. Muigini. Ik heb zelf een litho van hem hangen. Rue de Richelieu in Parijs volgens mij is hij zelf rond 1900 geboren. Deze litho heeft hij gemaakt in Parijs 1929. Het was een huwelijkscadeau dat mijn grootouders kregen. Er zijn nog meer litho's van hem die ik heb gezien. Een Haven gezicht en een met Paarden. Heel herkenbaar. Ik ben nog steeds gek op deze litho. Overigens weet ik niet of hij van Nederlandse komaf is. Zijn naam klinkt niet Nederlands. Je komt het wel tegen in Cataloniƫ hetgeen zou betekenen dat hij Spaans is.
  • Re: H. Migini

    04 december 2020 15:42
    Volgens mij is het Ferdinad Luigini en het getoonde schilderij is waarschijnlijk La Quai de dyle in Mechelen

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.