Informatie gezocht

externe communicatie musea

Gepost door Edwin Pijpers 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • externe communicatie musea

    22 september 1999 11:16
    Gezocht: mensen die zich bezig houden met de EXTERNE COMMUNICATIE van musea en hierover van gedachten willen wisselen met anderen
  • Re: externe communicatie musea

    10 november 1999 10:53
    Het lijkt me interessant voor hou om een te gaan browsen in de archieven van de museumlist, een discussieforum voor museum professionals.
  • Re: externe communicatie musea

    26 februari 2001 12:14
    : Gezocht: mensen die zich bezig houden met de EXTERNE COMMUNICATIE van musea en hierover van gedachten willen wisselen met anderen. Ik doe namelijk m'n thesis over de externe communicatie van een museum. Alvast bedankt.
  • Re: externe communicatie musea

    26 februari 2001 12:18
    : Gezocht: mensen die zich bezig houden met de EXTERNE COMMUNICATIE van musea en hierover van gedachten willen wisselen met anderen. Ik doe namelijk m'n thesis over de externe communicatie van een museum en ben dringend op zoek naar informatie. Alvast bedankt.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.