Informatie gezocht

L.Hartman

Gepost door Martien Lenders 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Re: L.Hartman

    01 december 2005 22:08
    Wij hebben een schilderij van L Hartman. Het is een schilderij met wat zeilschepen en op de achtergrond een stoomboot.De groote van het schilderij is
    60x50 cm. Het is een erfstuk. Als U mij wat meer kan vertellen over deze schilder dan hou ik mij zeker aanbevolen. Graag indien U daar meer over zeggen kan,zijn de doeken van deze schilder van grote waarde.
    Bij voorbaat dank .
    Vriendelijke groet,
    Wim Wegman
  • Re: L.Hartman

    01 december 2005 22:12
    Wim Wegman schreef:

    > Wij hebben een schilderij van L Hartman. Het is een schilderij
    > met wat zeilschepen en op de achtergrond een stoomboot.De
    > groote van het schilderij is
    > 60x50 cm. Het is een erfstuk. Als U mij wat meer kan vertellen
    > over deze schilder dan hou ik mij zeker aanbevolen. Zou dit schilderij enige waarde hebben?
    Vriendelijke gr.
    Wimwegman
    >
    >
  • Re: L.Hartman

    12 maart 2006 15:49
    Ik ben ook in het bezit van een schilderijtje van L.Hartman, 24,5 b x 35 h. Straatje, waarschijnlijk Lelietjesgand Brussel +/- 1920. Leuk verneem graag meer informatie
  • Re: L.Hartman

    12 maart 2006 18:13
    Ik ben ook in het bezit van een schilderrijtje van L.Hartman, 24,5 x 35 cm, straatje. Op de achterkant staat vermeld Lelietjesgang Brussel. Volgens taxatie +/- 1920. Zijn er door de schilder L.Hartman meerdere schilderrijtjes gemaakt van de Lelietjesgang? Ik heb gezien dat deze eens is aangeboden voor verkoop. Wie heeft informatie hierover.
  • Re: L.Hartman

    17 maart 2006 19:30
    Wij zijn in het bezit van een schilderij "Vaas met 3 klaprozen", gesigneerd met L.Hartman. Achterop de lijst staat geschreven Let Hartman, St.Stephanusstraat 56 Nijmegen. Wij kan ons meer vertellen over deze schilder en dit schilderij.

    M.Verbruggen
  • Re: L.Hartman

    14 november 2008 20:39
    monique Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > Ik ben ook in het bezit van een schilderrijtje van
    > L.Hartman, 24,5 x 35 cm, straatje. Op de
    > achterkant staat vermeld Lelietjesgang Brussel.
    > Volgens taxatie +/- 1920. Zijn er door de schilder
    > L.Hartman meerdere schilderrijtjes gemaakt van de
    > Lelietjesgang? Ik heb gezien dat deze eens is
    > aangeboden voor verkoop. Wie heeft informatie
    > hierover.


    Dit is Louise Hartman 1905-1970 (NL).

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.