Informatie gezocht

Hermitage aan de Amstel

Gepost door Marlies Coucke 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Hermitage aan de Amstel

    11 oktober 1999 11:17
    De vraag die ik heb is: zijn er inderdaad plannen om in de Amstelhof (Amsterdam)een soort dependance te openen van de Hermitage in St.Petersburg? Van welke organisatie gaat dit plan uit en op welke termijn denkt men dit te verwezelijken?
    Wie is hierbij betrokken en kan mij inlichtingen verstrekken?
    vr.gr. Marlies Coucke, student culturele studies UvA
  • Re: Hermitage aan de Amstel

    09 november 1999 18:01
    : De vraag die ik heb is: zijn er inderdaad plannen om in de Amstelhof (Amsterdam)een soort dependance te openen van de Hermitage in St.Petersburg? Van welke organisatie gaat dit plan uit en op welke termijn denkt men dit te verwezelijken?
    : Wie is hierbij betrokken en kan mij inlichtingen verstrekken?
    : vr.gr. Marlies Coucke, student culturele studies UvA
    Ja, die plannen zijn er. Informeer bij E. Veen, directeur Nationale Stichting De Nieuwe Kerk.
  • Re: Hermitage aan de Amstel

    02 mei 2001 02:09
    L.S.,
    Ook ik ben geinteresseerd in de plannen voor vestiging van een dependance van de Hermitage in gebouw Het Amstelhof. In de pers is het al geruime tijd angstig stil gebleven rond dit onderwerp. Zijn de plannen van de baan, of zijn de financiƫn nog niet rond?

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.