Informatie gezocht

Wie kent dit schilderij/schilder (V. aswijk?)

Gepost door musterske 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Wie kent dit schilderij/schilder (V. aswijk?)

    10 augustus 2015 22:52
    Hallo allemaal,

    Ik heb al even gegoogled maar kreeg zo snel geen goed resultaat. Het schilderij dat als bijlage is toegevoegd heb ik als erfenis gekregen van me grootouders. Nu was ik eigenlijk wel benieuwd naar wat meer informatie! Schilder, welk jaar, eventueel prijs, etc.

    Wie zou hier mij mee kunnen helpen? Zover ik eruit kom is het gesigneerd met V. Aswijk/ V. Aswyk
    Het heeft altijd in Loon op Zand, Noord-Brabant gehangen.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/08/2015 22:52 door musterske.
  • Re: Wie kent dit schilderij/schilder (V. aswijk?)

    11 augustus 2015 17:02
    afbeelding handtekening toegevoegd!
  • Re: Wie kent dit schilderij/schilder (V. aswijk?)

    22 januari 2018 20:08
    Hallo,
    Ik ben op zoek naar informatie over de schilder van een schilderij met dezelfde signatuur. Zo te zien is het 100% dezelfde schilder.
    Jouw post is al een paar jaar oud, ben je misschien al meer te weten gekomen?
  • Re: Wie kent dit schilderij/schilder (V. aswijk?)

    22 januari 2018 20:22
    Hallo Wimste,

    Nee jammer genoeg heb ik nog steeds geen idee wie de schilder is. Graag kom ik er nog steeds achter maar mijn zoektocht heeft helaas weinig opgeleverd.

    Als u iets te weten komt hoor ik het graag.

    mvg

    Rick
  • Re: Wie kent dit schilderij/schilder (V. aswijk?)

    20 januari 2022 20:11
    Hallo, Bij mijn vader hangt ook een schilderij van v Aswijk, zie bijgaande foto. Dit hebben zijn ouders gekregen toen ze 25 jaar getrouwd waren rond 1958. Het schilderij heeft altijd in Oostvoorne (zuid Holland) gehangen. Het is toen dertijd gekocht door de werkgever van mijn opa bij meubelwinkel Langeveld in Brielle.
    Meer informatie heb ik ook niet, maar mochten jullie ooit nog eens verdere informatie vinden, hoor ik het ook graag.
    Met vriendelijke groet, Helene

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.