Informatie gezocht

"van Giersbergen"

Gepost door van Erkel 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

• "van Giersbergen"

15 februari 2003 11:08
    Beste lezer,
    Ik ben op zoek naar informatie over de schilder Van Giersbergen. Ik heb geen data en andere gegevens dan dat hij in Amersfoort geschilderd heeft. Hopelijk kan iemand mij helpen? Ik wil iedereen bedanken voor zijn en/of haar genomen moeite.
    vr.gr. F.v.Erkel
  • Re: "van Giersbergen"

07 mei 2003 11:54
    Ik was zelf op zoek naar informatie ove Van Giersbergen. Ik weet het volgende van hem: het was een Belgische officier die in de eerste wereldoorlog in Amersfoort is ingekwartierd geweest bij mijn grootmoeder in huis. Hij heeft daar veel geschilderd en in mijn familie zijn veel werken van hem bewaard gebleven. Verder ben ik zelf ook op zoek naar informatie over hem. Als u meer te weten komt, hoor ik dat graag!!

Thecla Radersma
  • Re: "van Giersbergen"

07 mei 2003 11:55
    Ik was zelf op zoek naar informatie ove Van Giersbergen. Ik weet het volgende van hem: het was een Belgische officier die in de eerste wereldoorlog in Amersfoort is ingekwartierd geweest bij mijn grootmoeder in huis. Hij heeft daar veel geschilderd en in mijn familie zijn veel werken van hem bewaard gebleven. Verder ben ik zelf ook op zoek naar informatie over hem. Als u meer te weten komt, hoor ik dat graag!!

Thecla Radersmavan Erkel schreef:
    >
    > Beste lezer,
    > Ik ben op zoek naar informatie over de schilder Van
    > Giersbergen. Ik heb geen data en andere gegevens dan dat hij
    > in Amersfoort geschilderd heeft. Hopelijk kan iemand mij
    > helpen? Ik wil iedereen bedanken voor zijn en/of haar genomen
    > moeite.
    > vr.gr. F.v.Erkel