Informatie gezocht

werk informatie gevraagd

Gepost door Elise Le Guil 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • werk informatie gevraagd

    22 oktober 1999 13:19
    Ik heb een postdoctorale opleiding in geschiedenis en management van franse en europese erfgoed (Parijs, La Sorbonne). Ik ben opzoek naar een baan in een museum in Nederland. Ik zou graag informatie hebben over waar ik vacatures kan vinden.
    Alvast bedankt voor alle informatie die je mij kunt geven!
    Elise Le Guil.
  • Re: werk informatie gevraagd

    22 oktober 1999 17:10
    Wordt lid van de SPKO (Postbus 742, 3500 AS, Utrecht, spko_utrecht@yahoo.com, fl. 50 p.j.). De SPKO (Stichting Postuniversitair Kunsthistorisch Onderzoek) is een belangenvereniging voor kunsthistorici, die onder andere bemiddelt bij vacatures en deze in haar nieuwsbrief publiceert. Verder organiseert de SPKO lezingen, excursies, belangenbehartigingsdagen en een jaarlijks symposium, en geeft ze informatieve brochures uit over de positie van de kunsthistoricus op de arbeidsmarkt. Ook de nieuwsbrief van de NMV (Nederlandse Museum Vereniging) bevat vaak vacatures. Musea met een eigen website publiceren vacatures vaak op de eigen site. Verder zijn er diverse vacaturebanken op het internet (zoekactie uitvoeren op 'vacatures') waar je kunt zoeken binnen de branche kunst&cultuur, musea etc. Ook het ouderwets vasthoudend versturen van open sollicitaties wil nog wel eens helpen. Succes!
  • Re: werk informatie gevraagd

    13 september 2000 20:49
    : Wordt lid van de SPKO (Postbus 742, 3500 AS, Utrecht, spko_utrecht@yahoo.com, fl. 50 p.j.). De SPKO (Stichting Postuniversitair Kunsthistorisch Onderzoek) is een belangenvereniging voor kunsthistorici, die onder andere bemiddelt bij vacatures en deze in haar nieuwsbrief publiceert. Verder organiseert de SPKO lezingen, excursies, belangenbehartigingsdagen en een jaarlijks symposium, en geeft ze informatieve brochures uit over de positie van de kunsthistoricus op de arbeidsmarkt. Ook de nieuwsbrief van de NMV (Nederlandse Museum Vereniging) bevat vaak vacatures. Musea met een eigen website publiceren vacatures vaak op de eigen site. Verder zijn er diverse vacaturebanken op het internet (zoekactie uitvoeren op 'vacatures') waar je kunt zoeken binnen de branche kunst&cultuur, musea etc. Ook het ouderwets vasthoudend versturen van open sollicitaties wil nog wel eens helpen. Succes!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.