Informatie gezocht

A van Dalsum

Gepost door Karin Hofland 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • A van Dalsum

    27 oktober 2004 16:12
    Ik ben in het bezit van een olieverfschilderij waarop een boerderijtje aan het water te zien is.
    Rechts onder in de hoek staat A van Dalsum geschreven.Kan dit Albert van Dalsum zijn of kent men nog een andere schilder onder deze naam
    Ik wil het schilderij graag verkopen aan een liefhebber,maar weet niet wat de waarde is.De taxatiekosten zijn zo verschillend dat ik niet weet wat ik moet doen,kan ik soms ergens terecht waar men gratis of tegen een kleine vergoeding schilderijen taxeerd.Ik woon in Den Haag
  • Re: A van Dalsum

    29 juni 2009 11:49
    Dag,

    In reactie op een heel oud (2004) en misschien wel achterhaald verzoek over Albert van Dalsum: in de buurt van Utrecht zit een taxateur (drs. P.G.R.M. Jansen, kunsthistoricus en taxateur)die meestal voor musea werkt, maar af en toe wel eens iets voor een particulier wil doen. Ik heb ook wel eens iets laten uitzoeken en dat kostte bijna niets. Als je een mailtje stuurt met een digitale foto, dan krijg je vast wel een antwoord. Zijn mailadres: peter.jansen.nl@gmail.com

    Succes ermee.
    Mark
  • Re: A van Dalsum

    22 juli 2009 21:05
    Beste,
    Ik kwam dit bericht tegen via google, mijn Opa zaliger heette ook A(lbert) van Dalsum en was een volle neef van de bekende acteur Albert van Dalsum. Beide waren ook op amateurniveau schilders, als je een afbeelding van het onderschrift kan fotograferen kan ik eens nakijken naar zijn handschrift.
    Groet Erik van Dalsum
  • Re: A van Dalsum

    04 februari 2023 01:24
    Ik heb een groot olieverfschilderij haven met schepen van van A van Dalsum
    Kan u mij vertellen of dat kan kloppen.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.