Informatie gezocht

signatuur onleesbaar

Gepost door irismelissa 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • signatuur onleesbaar

    04 oktober 2017 23:50
    Van dit schilderij is bekend wie de geportretteerde is, namelijk mijn tante, Anneke Teppema, begin jaren 70, maar de signatuur is onleesbaar voor mij. Helaas kunnen we het haar niet meer vragen, ze is twee jaar geleden overleden.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/10/2017 01:10 door irismelissa.
  • Re: signatuur onleesbaar

    27 juni 2019 09:34
    [reactie ontvangen via de mail en geplaatst met toestemming van de auteur]

    Ik heb Anneke in de jaren zeventig vaak ontmoet, heb zelfs het portret in haar huis zien hangen, en ben er voor 98 procent van overtuigd dat de schilder een vriend van haar, Gerrit Sol is. Ik heb hem in die jaren ook enkele malen ontmoet. Wanneer u Googeld op Gerrit Sol, Veldhoven, vindt u wat meer informatie over deze kunstenaar.

    Het spijt me te moeten lezen dat Anneke is overleden. Zij was in mijn jeugd een buurmeisje van me, we hebben samen de MMS in Boxtel gedaan. Jammer genoeg ben ik haar ergens in de jaren tachtig uit het oog verloren.

    Met vriendelijke groeten,

    Henriette

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.