Informatie gezocht

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Gepost door schreudersstoffer 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

    25 oktober 2018 22:11
    De schilder is J.M. Hoefman. Zover ik weet zijn het de duinen bij Den Haag.
    Wie kan mij meer informatie geven en wat het schilderij waard is.
    Alvast bedankt.
    s.v.p. reageren via mijn email.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/10/2018 22:31 door schreudersstoffer.
  • Re: Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

    26 oktober 2018 19:15
    Op internet kom ik enkele aquarellen (ook bijna identieke duinlandschappen) tegen met dezelfde signatuur. Deze waren allemaal toegeschreven aan HM Hoefman. Dit is aquarellist en tekenaar Henk Hoefman: landelijk bekend door zijn vele stadsgezichten die zijn afgebeeld op ansichtkaarten en inderdaad kom ik op Internet deze ansichtkaarten tegen. Waarde is minimaal omdat het onderwerp niet erg populair is op dit moment hij er waarschijnlijk velen heeft gemaakt voor de buitenlandse markt.
  • Re: Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

    28 oktober 2018 11:28
    Hartelijk dank voor het antwoorden. Ik bekijk nog even wat ik er mee ga doen.
    M.vr. gr.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.