Informatie gezocht

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit kunstwerk is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Gepost door schreudersstoffer 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit kunstwerk is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

    25 oktober 2018 22:39
    Graag wil ik meer informatie over dit kunstwerkje hebben. Wie is de kunstenaar en wat is het waard.
    Alvast bedankt.
  • Re: Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit kunstwerk is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

    28 oktober 2018 09:15
    Waarschijnlijk Porceleyne fles.
  • Re: Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit kunstwerk is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

    28 oktober 2018 11:30
    Hartelijk dank voor het antwoorden. Inderdaad zal ik op de site van De Porceleyne Fles dit soortgelijke tegels afgebeeld staan.
    Is er nog een waarde voor zo'n tegel bekend?
    M.vr.gr.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.