Informatie gezocht

Zeer bijzonder schilderij aan 2 kanten beschilderd met verschillende signatuur

Gepost door HuntingCoins 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Zeer bijzonder schilderij aan 2 kanten beschilderd met verschillende signatuur

    07 november 2018 20:53
    Hallo,

    Ik ben dit schilderij tegen gekomen omdat het mij intrigeerde dat er aan weerkante verschillende schilderijen op het paneel staan met twee verschillende signatuur heb ik het gekocht.
    Helaas kan ik de twee kunstschilders nergens vinden, laat staan de waarde....
    Ik had graag meer foto's willen plaatsen maar dat is niet mogelijk.

    Olieverf op houten paneel
    Breed 58 cm
    Hoog 38 cm

    1 kant gesigneerd met vd Henst..

    Heeft iemand iets meer info?

    Heel veel dank alvast
  • Re: Zeer bijzonder schilderij aan 2 kanten beschilderd met verschillende signatuur

    08 november 2018 17:41
    Beide signaturen
  • Re: Zeer bijzonder schilderij aan 2 kanten beschilderd met verschillende signatuur

    03 april 2021 19:37
    Goede dag ik heb ongeveer een met zelfde signatuur schilderij molens Stompwijk

    Met vriendelijke groeten Danny
  • Re: Zeer bijzonder schilderij aan 2 kanten beschilderd met verschillende signatuur

    14 januari 2024 20:58
    Ik vroeg me af of je intussen al meer info hebt over deze schilder. Ik heb namelijk uit erfenis ook een schilderij van deze zelfde schilder.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.