Informatie gezocht

Wat is de waarde van 3 schilderijen

Gepost door Sem123456 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wat is de waarde van 3 schilderijen

    22 november 2018 19:49
    Hallo allemaal.
    Ik vraag me af wat de waarde is van deze 3 schilderijen zie foto's. Het schilderij met de boot is van Yannick Manier. Het schilderij met de tekst ysendycka heb ik niet meer informatie over. Bij het schilderij met de drie personen erop staat s. os. Alvast bedankt.
  • Re: Wat is de waarde van 3 schilderijen

    24 december 2018 13:22
    Connie van Rietschoten was één van de beroemdste zeilers van Nederland. Met zijn boot Flyer won hij de Whitbread Around the World Race, de voorloper van de Volvo Ocean Race. Zeefdruk is een afbeelding van dat zeiljacht. Ik denk dat er wel zeezeilers zijn die dit werkje graag zouden hebben. Waarde tussen 100 en 200 euro in die markt.
  • Re: Wat is de waarde van 3 schilderijen

    26 december 2018 16:33
    Maar waarom zou dat zeiljacht een zeefdruk moeten zijn? Een zeefdruk met een gedrukte tekst? Dat kan net zo min als een schilderij met een gedrukte tekst en duidt op fotografisch drukwerk, een repro.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.