Informatie gezocht

Schilderijen Wim klop

Gepost door jverschoor 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Schilderijen Wim klop

    28 februari 2019 16:46
    Goedemiddag ik ben in het bezit van twee schilderijtjes gesigneerd met Wim klop.
    Nou zou ik graag wat meer over deze schilder willen weten, en wat zou ik voor deze schilderijtjes kunnen vragen als ik ze eventueel zou willen verkopen?
    De afmetingen zijn 30 cm bij 40 cm zonder de lijst gemeten.
    Alvast bedankt Gr Jeroen
  • Re: Schilderijen Wim klop

    01 maart 2019 16:53
    Bedankt sytze voor je link,er zijn dus meer mensen met schilderijen van deze schilder.
    Maar verder is er weinig bekend over deze schilder, zal eens kijken of wat kan vinden bij het veilinghuis wat ze aanbood.
    Mvg Jeroen



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/03/2019 16:58 door jverschoor.
  • Re: Schilderijen Wim klop

    01 maart 2019 21:25
    Er zijn wel andere Klops als kunstenaar bekend, maar deze Wim staat nergens te boek.
  • Re: Schilderijen Wim klop

    02 maart 2019 12:18
    Goedemiddag ik heb geen verstand van schilderijen of kunstschilders dus ik kan niet beoordelen of de schilderijen van deze Wim klop slecht of goed zijn geschilderd?
    Persoonlijk vind het best twee leuke schilderijtjes.
    Gr Jeroen
  • Re: Schilderijen Wim klop

    03 maart 2019 13:10
    Ja, ik vind hem ook een goede schilder. Maar deze bleef bij het Rotterdamse veilinghuis zelfs voor 25 euro onverkocht: [vendurotterdam.nl]
  • Re: Schilderijen Wim klop

    03 maart 2019 18:52
    Goedenavond sytze bedankt voor je reactie,nou dan hou ik de schilderijen (tjes) lekker zelf,ik bedoel daar vind ik ze te leuk voor.
    Mvg Jeroen Verschoor

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.