Informatie gezocht

Wat is dit en wat is het waard?

Gepost door c.p.van.bezooijen 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Re: Wat is dit en wat is het waard?

    06 mei 2019 10:14
    Wat wil je ervoor hebben?
  • Re: Wat is dit en wat is het waard?

    07 mei 2019 11:43
    Het is zwaar antiek, waar werd het voor gebruikt en wat is het waard. Dat wil ik eerst weten
  • Re: Wat is dit en wat is het waard?

    07 mei 2019 12:37
    Je biedt het toch in de rubriek Te Koop aan?
  • Re: Wat is dit en wat is het waard?

    07 mei 2019 15:08
    Mijn vraag is toch ook duidelijk. 1200 euro



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/05/2019 15:09 door c.p.van.bezooijen.
  • Re: Wat is dit en wat is het waard?

    09 mei 2019 15:22
    Ja, je vraag was duidelijk. Maar het is volkomen zinloos die in een verkooprubriek te stellen. Hier beantwoordt men geen vragen, hier handelt men. Maar iedereen mag natuurlijk eigenwijs wezen.
  • Re: Wat is dit en wat is het waard?

    13 mei 2019 21:54
    Je bod is goed vriend

    Ga je me nog vertellen wat het is en waar het voor diende? Ik heb zo'n idee maar wil van de hoed EN de rand weten.

    Kind rgrds,
    Tristan
  • Re: Wat is dit en wat is het waard?

    14 mei 2019 11:58
    Het ding kan 10cm lang zijn, maar ook 3 meter. Hoe kan men dat hier dus beoordelen? Stilistisch kan het niet ouder dan 1880 zijn. En het diende natuurlijk voor niemendal, het is een versierfrutsel. Uit een kerk of een verenigingsgebouw. Antiekwaarde dus nul. Je kan ermee naar de oudmetalenturk. Als de lengte dichter bij de 3 meter ligt tenminste.
  • Re: Wat is dit en wat is het waard?

    15 mei 2019 21:51
    staat de 1200 nog, misschien maak ik jou erg blij. Ik kan het geld goed gebruiken. Weet jij waar het voor diende?
  • Re: Wat is dit en wat is het waard?

    16 mei 2019 07:53
    kom het hier beoordelen dan...
    et zit een 'sling' (lang dun mes)
    in .. scherp ook!!!
  • Re: Wat is dit en wat is het waard?

    01 juni 2019 13:49
    Goedendag, ik denk dat het een pook is van een set voor de openhaard, erg mooi en gedeeltelijk goud verguld.
    Ik denk dat het hooguit 70 cm lang is en dan kan het kloppen.
  • Re: Wat is dit en wat is het waard?

    02 juni 2019 10:19
    Ja, een goudvergulde pook om lekker mee in de brandende houtblokken te porren, dat is het. Met een vlijmscherp mes erin, altijd handig want je weet maar nooit, bewerkte guirlandes er omheen, stompe punten en geen handvat. Kortom: echt een handige gouden pook zoals iedereen die vroeger bij de juwelier kocht :)
  • Re: Wat is dit en wat is het waard?

    29 juni 2019 21:01
    Da's een koopje. Vooral omdat we nog steeds niet weten of het ding nou drie meter lang is of vijf centimeter................. hihihi.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.