Informatie gezocht

Wie heeft dit geschilderd?

Gepost door SitaRaven 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie heeft dit geschilderd?

    08 september 2019 11:41
    Hallo beste mensen weet iemand wie dit heeft geschilderd? Er staat geen signatuur. Schilderij is zo prachtig in zeer goede staat en zeer gedetaileerd.

    Bedankt
  • Re: Wie heeft dit geschilderd?

    08 september 2019 14:37
    Ja, da's knap geschilderd. Maar nog niet zo lang geleden. En niet in ouderwetse olieverf maar hedendaags acryl. Wat niet echt bij haar kostuumpje past. En ik denk daarom dat het uit het Verre Oosten komt. Ook dat het geen signatuur draagt wijst daarop. De Nederlandse handel bestelt zulke dingen met containerladingen, slimme galleristen kopen er een paar dozijn, laten op allemaal dezelfde verzonnen naam op zetten en flansen een levensloop van deze heer in elkaar. Zo vind je op veilingen werk van ene Renard, vaak strandgezichtjes. Op dit forum is meer over deze praktijken te vinden.

    Ik kan me ook vergissen, hoor...
  • Re: Wie heeft dit geschilderd?

    10 september 2019 16:27
    Met een scherpe foto van de achterkant valt wel uit te maken of het meer is dan een massaproduct.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.