Informatie gezocht

Onbekende kunstenaar

Gepost door Gerbrand 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Onbekende kunstenaar

    03 oktober 2019 13:18
    Wie kan mij helpen aan informatie betreffende deze kunstenaar ? de tekening is gesigneerd maar ik kom niet goed uit de naam.
    Het is gekocht bij de firma H v.d. Zedde en Zn. De Clercqstraat 85 Amsterdam.
    Het is een erfstuk en ik zou het zéér waarderen als ik er iets meer informatie over had zoals welke periode het gemaakt is en de gemiddelde waarde.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/10/2019 13:21 door Gerbrand.
  • Re: Onbekende kunstenaar

    05 oktober 2019 18:55
    Ik ben niet zeker maar denk dat het een vroeg ding van Varda Carmeli(*1948) is, een Israelische schilderes die veel in Europa exposeerde.
  • Re: Onbekende kunstenaar

    06 oktober 2019 12:17
    Ok dank voor deze informatie ik ga proberen uit te zoeken of ik wat meer te weten kom betreffende deze schilderes, heb ik in ieder geval een uitgangspunt, zodra ik wat meer te weten kom laat ik het zeker even weten.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.