Informatie gezocht

W Müller

Gepost door gerard17 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • W Müller

    20 oktober 2019 16:31
    Beste lezer,

    Hopelijk is er iemand die mij kan vertellen of dit nou een bekende schilder is of een goede amateur.

    Het is denk ik een krijt en potlood op papier en is ondertekend met W Müller en de datum 5-8-79.
    Daaronder staat geschreven school Keulen met wat lijkt tussen aanhalingstekens.

    Op de achterkant staat geschreven: gekregen met mijn 70e verjaardag van de dames Muller Kuhlenthal (?) 3 aug 76 en ' door mijn vader getekend '.

    Wie o wie kan mij verder helpen?
    Alvast bedankt!
  • Re: W Müller

    10 maart 2021 19:30
    Alweer een tijd geleden maar ik dacht 'ik probeer het nog eens ....'

    Is er iemand die enig idee heeft? Alvast bedankt voor het meedenken!

    Groet, Gerard
  • Re: W Müller

    11 maart 2021 10:09
    Italiaanse herdersjongens waren een modieus onderwerp op Duitse academies rond 1900. Ik heb al talloze van deze studies gezien, ook veel van Nederlandse navolgers. Waarde hebben ze alleen als ze heel goed zijn en er een beroemde naam onder staat. Dat is hier niet het geval.

    [www.google.com]
  • Re: W Müller

    12 maart 2021 10:08
    ah grappig, ik zou toch zweren dat het een meisje zou zijn en dan zoek je helemaal verkeerd.
    Dank je wel Hart!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.