Informatie gezocht

Help signatuur !

Gepost door Dreamrecords70 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Help signatuur !

    26 november 2019 21:05
    Hallo
    Ik kocht een mooie tekening met als titel " kuiken in ei " Helaas kan ik de kunstenaar niet vinden... zou het heerlijk vinden mocht iemand me kunnen helpen...... zie bijlage
  • Re: Help signatuur !

    27 november 2019 19:43
    Ik lees H. Deelder, geen gedocumenteerde kunstenaar. Het is overigens geen tekening maar een ets.
  • Re: Help signatuur !

    27 november 2019 21:39
    Dat is fantastisch..... hartelijk dank! De kunstenaar is dus niet gekend? Maakten onbekende artisten dan etsen?
  • Re: Help signatuur !

    28 november 2019 07:40
    Het is best een knap etsje, dus de maker/maakster is in elk geval academisch geschoold. Dat zo iemand totaal onbekend blijft is ongewoon. En misschien lees ik de signatuur verkeerd, de foto is niet erg scherp. Vóór de titel staan onleesbare tekens, letters of cijfers. In elk geval slaan ze op de oplage: de categorie of de nummering.
  • Re: Help signatuur !

    28 november 2019 14:08
    Inderdaad mooi ! Maar ben reeds tevreden dat ge de signatuur anders leest.... ik zag eerst t wulcke en andere variaties... ik ga proberen een perfecte foto te maken en post deze later, hartelijk dank !!
  • Re: Help signatuur !

    01 december 2019 16:01
    Eindelijk goede foto weten te maken..... wie kan het mysterie oplossen???
  • Re: Help signatuur !

    02 december 2019 10:16
    Er lijkt 9/18 te staan, dat zou nummer 9 uit een totale oplage van 18 betekenen.

    Er bestaat wel een Deelder die uitsluitend vogels afbeeldt: Jaap Deelder. Hij is beeldhouwer, maar de meeste beeldhouwers maken wel eens 'plat' werk. Zou me niet verbazen als het etsje iets met hem te maken heeft:

    [www.vogelkunstenaars.nl]

    [asset-2.soupcdn.com]
  • Re: Help signatuur !

    02 december 2019 10:40
    Beste Hart, ja inderdaad, dit zou weleens een goede link kunnen opleveren..... misschien familie van.... natuurlijk is er nog de verschillende voornaam... J of H .... heel fijn en bedankt voor je denkpiste!!!
  • Re: Help signatuur !

    06 december 2019 11:52
    Jammer, maar na supervriendelijk antwoord van Jaap Deelder hemzelf, is dit niet van zijn hand..... graag nieuwe reacties aub

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.