Informatie gezocht

J.Ofeigsfen

Gepost door richard1412 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • J.Ofeigsfen

    05 december 2019 13:20
    Ik heb een schilderij van de Hr.Ms. Nautulis. Het is geschilderd door J.Ofeigsfen.
    De achterkant is op een doek,,en zelf denk ik dat hij heel oud is aan de achterkant te zien,
    Weet iemand wat deze schilderij kan opbrengen?

    Ik heb ook nog 100 schilderijen/ etsen/aquarellen/ van schilders.En jaartallen van rond 1800.Het veel te veel om op te schrijven, als u een schilderij zoekt dan kunt u de naam schrijven zal ik kijken of ik die in mijn bezit heb



    3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/12/2019 14:24 door richard1412.
  • Re: J.Ofeigsfen

    06 december 2019 10:45
    Zowel Nautulis als J.Ofeigsfen zijn onbestaanbare namen. Je leest dus fout. Of je typt fout. Post foto's, dan kom je verder.
  • Re: J.Ofeigsfen

    06 december 2019 13:46
    Richard heeft zich inderdaad vertypt. Niet Hr.Ms. Nautulis maar Hr.Ms. Nautilus is de naam van het schip dat is afgebeeld op zijn schilderij vermoed ik.
    Om nu precies te weten om welke Hr.Ms. Nautilus het hier gaat zouden foto’s een hoop duidelijk kunnen maken.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.