Informatie gezocht

Peter van den Braken? wie herkent de hand en signatuur van dit schilderij op jutte. Knotwilgen aan water. Impressionisme

Gepost door belt0050 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Peter van den Braken? wie herkent de hand en signatuur van dit schilderij op jutte. Knotwilgen aan water. Impressionisme

    21 december 2019 21:08
    Wie herkent signatuur onder dit schilderij. Gekocht bij een kringloop en ik was direct verkocht om compositie.
    Voor het verhaal zou het leuk zijn als ik wist van welke hand dit schilderij is.

    Ik kan het handschrift niet ontleden. Ik herken enkel een R als beginletter. en mogelijk twee puntjes / of trema.

    Ik wacht met smart op een antwoord,

    groet,



    3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/12/2019 17:53 door belt0050.
  • Re: wie herkent de hand en signatuur van dit schilderij op jutte. Knotwilgen aan water. Impressionisme

    22 december 2019 09:47
    Ik denk de het Peter van Braken is Ik heb werk van hem gezien met dezelfde signatuur
  • Re: wie herkent de hand en signatuur van dit schilderij op jutte. Knotwilgen aan water. Impressionisme

    24 december 2019 17:38
    Bertvee Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > Ik denk de het Peter van Braken is Ik heb werk van
    > hem gezien met dezelfde signatuur


    Dank je wel voor reactie! Geeft mij weer een zoekrichting.

    Nogmaals dank en groet!
  • Re: wie herkent de hand en signatuur van dit schilderij op jutte. Knotwilgen aan water. Impressionisme

    12 januari 2020 12:12
    Schilderij is zeker niet van Peter v/d Braken zowel de voorstelling als de signatuur zijn niet van hem.
  • Re: wie herkent de hand en signatuur van dit schilderij op jutte. Knotwilgen aan water. Impressionisme

    11 maart 2020 21:52
    sleegers Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > Schilderij is zeker niet van Peter v/d Braken
    > zowel de voorstelling als de signatuur zijn niet
    > van hem.


    Dan zijn we weer terug bij af.
    Mvg

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.