Informatie gezocht

Kent iemand deze schilder?

Gepost door Artlover-123 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Kent iemand deze schilder?

    09 februari 2020 22:04
    Hallo allen,

    Dit weekend heb ik bij de 'kringloop' een schilderij gekocht. Normaal gesproken niet helemaal mijn voorkeur qua stijl, maar het hield mijn aandacht vast. (Hier thuis is niet iedereen er blij mee, haha.)
    Het is gesigneerd, ik denk er de naam 'Weenig' in te herhennen Ik kan echter geen informatie vinden over een schilder met deze naam, ook niet op de site van het Rkd.

    Is er iemand die me iets kan vertellen over dit schilderij over ook de maker? (Olieverf op doek, de maat is 65/50, het is niet ingelijst.)

    Ik zou het erg leuk vinden er meer over te weten te komen.

    Vriendelijke groet,

    Romi
  • Re: Kent iemand deze schilder?

    10 februari 2020 09:32
    Als je dat per se wilt weten, moet je een familielid aanschrijven/opbellen. De naam Weenig lijkt me hier eenduidig en is zo zeldzaam (14 man in 2007) dat je goede kans maakt dat ze zoiets weten.
  • Re: Kent iemand deze schilder?

    10 februari 2020 10:47
    Dank je voor je reactie! Ik ga dat denk ik doen, vind het wel leuk.
  • Re: Kent iemand deze schilder?

    10 februari 2020 14:37
    Eh... Hart antwoordde op een vraag van Artlover-123.... Zit je in de verkeerde thread?
  • Re: Kent iemand deze schilder?

    12 februari 2020 16:13
    > Als Artlover-123 en Nelsonius-123 dezelfde persoon zijn dan hoor ik graag van u welk account u wilt behouden. Het andere sluit ik, conform de regels van het forum.
    > U kunt mij mailen op info@museumserver.nl of marco@designserver.nl
    > Dank!

    Update: misverstand opgeklaard. Dank.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/02/2020 17:38 door admin.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.